tirsdag 29. mars 2011

Feriemoro...eller noe.. ;)

Holaaa!! :) Da er det allerede tirsdag i ferieuka mi..før jeg vet ordet av det er jeg tilbake på skolebenken. Menmen...jo fortere skolen kommer igang jo fortere er semesteret over og...det gjør ikke no, lizzomm.. ;)

Sålangt har ferien min vœrt ganske så kjedelig. De få vennene jeg har her i storbyen har enten forlatt meg for varmere strøk, eller de har ikke spring break likt som meg.. Men det går fint det..flaks som det er så trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. :) (..ja jeg vet det er noe kun folk uten venner sier...men jeg har venner altså..lover!! )..lol.

Anyhowww..

I går hadde jeg en ganske effektiv dag. Jogga en solid tur i parken, handla inn mat, lagde middag, tok skikkelig spa-treatment i dusjen..og da jeg var ferdig med "alt" det var jeg sannelig så sliten at jeg måtte ta meg en høneblund gitt. Var det ikke sånn at trening gir energi, eller no sånt?! haha. Funker ikke foreløpig ihvertfall.. lol. ;)

Som følge av høneblunden min fikk jeg selvsagt ikke sove da kvelden kom, så da fant jeg på andre morsomheter (ja, jeg vet det er syyykt 2009-style..men det er fortsatt moro!) 

I hereby present FACEINHOLE.COM.. :


Tjihi..


David "Borat".. :)



Hildegunn og Justin Bieber (ble ganske bra om jeg får si det selv)

Svigersøss Karla som pilot..LOL

Oss søtnosene.. haha <3

Camilla & David, aka. Rose & Jack i Titanic!

Dette var et lite utvalg av kunstverkene mine..haha.. Så ja, som dere skjønner hadde jeg en sykt festlig aften her for meg selv.. Utrolig hvordan simple greier som bildene over og ikke minst jobben med de kan underholde en overtrøtt frøken uti de sene nattetimer. Haha. :)


I dag var det opp i ett tiden. Slang i meg litt frokost og fiksa meg før jeg gikk til Ashley. Er en stund siden jeg har sett henne og fammen hennes nå, så jeg tok det som en liten trimtur og gikk dit. Tok snaue timen å gå, og vel fremme ble det masse skravling, Sex og singelliv på tv, og middagsspising. :)

Fikk endelig gitt bursdagsgaven til lille Isabella og, siden jeg ikke fikk dratt i bursdagen...se så søt hun er:

Bella og meg=)

En skal tidlig krøkes.. ;) Her ser vesla på Sex og singelliv med oss..hehe.

Mor og datter...Ashley og Isabella. :)


Hadde en kjempekos dag med Ashley. :) Er veldig hyggelig å ha blitt så god venninne med henne som det jeg har blitt. Hun er jo egentlig en av David's aller beste venner gjennom mange år, men jeg og Ashley har fortsatt å henge sammen etter at han dro i militœret også, og det er alltid moro og koselig å vœre sammen med henne..:) Hun er definitivt blitt en av mine nœrmeste venninner her i Nyc og. ;)

Så gikk turen hjem igjen. Gikk hjem også..vœret var forholdsvis varmt i dag, og det var strålende sol.
Vel hjemme ble det det vanlige....Paradise Hotel, mat, og skravling med Dave'n min <3 Fyy som jeg gleder meg til han er ferdig med Infantry-treningen om halvannen uke. Jeg er drittlei bittesmå samtaler om kvelden som eneste kommunikasjon. :p Menmen.. :)


Men nå er det natta igjen, og jeg får vel prøve å snu døgnet litt tilbake. ;p
BLOGGES, FOLKENS! <3



~ Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar