torsdag 3. mars 2011

Snart besøke kjekken min! ;)

Da er det senformiddag torsdag, og helgen er rett rundt hjørnet. Klokken er 12 på dagen nå. Jeg var på skolen og hadde en eksamen før i dag. Sa dro jeg hjem igjen.. Her hjemme har jeg styra og ordna med litt immigrasjonspapirer, sydd litt på en jakke.. Rett og slett ordna småting før jeg drar i kveld.

Skal snart på skolen igjen nå. Har en prøve og en innlevering jeg må få inn.. Og så må jeg hjem IGJEN... Hadde egentlig håpet å bli på Manhattan etter siste time, og henge med venner frem til toget mitt går..men nå ser de planene heller mørke ut. Det er så sinnsykt mye jeg må fikse og ordne før jeg drar. Masse greier jeg må huske å ha med.. Så jeg må pent hjem igjen og pakke og fikse ferdig, før jeg drar til Manhattan IGJEN. Subway-systemet kommer til å tjene gode penger på meg i dag ihvertfall...

Nå er det straks så jeg ser David igjen, og jeg gleder meg selvsagt som en unge!! <3
Er en måned siden vi giftet oss i dag, dvs straks en måned siden han dro.. Så nå er det på tide at vi sees igjen synes jeg. :)



Her er forresten et par bilder han sendte meg.. <3 ;)


David til høyre.. Her er han sammen med kompisen sin,
mannen til hun jeg skal dra til North Carolina med. :)


Kjekken miiiin!! <3 

Nei, nå får jeg vel pent begynne å forberede meg på å dra igjen. Er sinnsykt kaldt ute i dag, så her blir det komfort fremfor look, for å si det sånn. Skal kle på meg alt jeg eier og har...nesten! :)

Vi blogges. Jeg har med meg min kjœre mac på tur, selvsagt. Hvor mye jeg får blogget er jo en annen sak...helga skal jo tilbringes med David, og gidder ikke nerde på mac'en for mye da. Men skal prøve litt ihvertfall.. ;)

Ha en flott kveld og helg alle sammen! <3


~Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar