søndag 13. mars 2011

Ut på lesbebar med jentene=)

Etter å ha sparklet trynet og tømt hårsprayen var jeg klar for fest i går kveld. Begynte med vin her hjemme frem til treg og tregere (Karla og Rebecca) var ferdige med å ordne seg.. ;)



Så ble det enda litt mer vin før vi trasket til Denny's for å møte Sanat som hadde gått i forveien. 
På gode, gamle Denny's gikk det som det alltid går på en festlig lørdagskveld...shots shots shots! ;)


SHOTS! ;)

Karla, Sanat, Rebecca, og meg=)

Deretter hoppa vi i en taxi og satte kursen mot Park Slope og Ginger's Bar. Ginger's er stamstedet til Sanat. Lesbebar! Hehe. :)

Ginger's begynte fint. Vi fikk fine plasser i hjørnet, bestilte drinker og hadde det hyggelig. Men så ble jakka til Rebecca stjålet og hun ble fly forbanna...forståelig nok! Hater når folk må stjele og ødelegge kvelden til folk! Så Becky mista partyhumøret og dro hjem.
Vi andre ble igjen der en god stund til. Var vel hjemme litt før fire i dag tidlig. Og da var det ufattelig godt å kaste av seg hœlene, dra av sminken og hoppe til sengs. :)




Våknet ti i dag tidlig da..av Karla som kom på døra og var tørst.. Og alle som kjenner meg her borte vet at kjøleskapet mitt er fylt opp med iskaldt vann, brus, og alt mulig dagen før jeg drar ut, sånn at jeg slipper å våkne tørst og måtte gå ut og kjøpe. Så da kom Karla på døra..jackpot. Hehe. Så da var jeg våken gitt.
Men likevel er jeg ikke trøtt enda, selv om klokka er over tolv. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har labbet rundt i morgenkåpe og pysjbukse i hele dag, at jeg stort sett har oppholdt meg i senga foran mac'en og tv'n, og at jeg ikke engang har beveget meg utafor porten på huset. Haha.. :) Ikke sliti meg ut med andre ord.. :p
Er ikke fyllesjuk...bare nyter søndagen.. :) Deilig det!

Så ja..helga har vœrt fin den. :) Absolutt!

Har ellers skypet og vœrt på telefonen med familien osv.. <3 :) Har snakket masse med David på tlf.. <3 :) 
Også har jeg sett på episoder om Berserk da de dro gjennom Nordvestpassasjen. Fortsatt uvirkelig at båten er borte.. :/

Men nå skal jeg snart pusse tenner og prøve å sovne mens jeg ser på Nanny på tv...standard det! ;)
Vi blogges i morgen.. :) Håper alle har hatt en flott helg!



~The Cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar