torsdag 24. mars 2011

Jeg sto i Accounting!!!!! :D

Yayyyyy!! Herregud...denne morgenen startet utrolig bra!! Sjekket mailen min, og der fikk jeg en gladmelding om at jeg hadde stått i Accounting (regnskapsføring). Som jeg har nevnt tidligere har jeg ikke skjønt en dritt av det faget igjennom hele semesteret, og har stryki alt av prøver sålangt. Dermed var jeg naturlig nok fullstendig forberedt på å stryke både eksamen og i faget i seg selv og.
Likevel bestemte jeg meg for å gi det et tappert siste forsøk dagen før og siste timene før eksamen begynte...og det ga utslag gitt. Fikk B+ på eksamen, og dermed ga hun meg C i standpunkt. Er vanligvis ikke helt fornøyd med en C, men når jeg er forberedt på en F, eller i verste fall en D, da er C er en veldig herlig karakter å få.. ;)
Professoren min skrev bl.a. "..Your hard work showed itself very loudly and clearly on the final exam.
You received a B+ on the final exam..." Juuhuuuuu!! Jeg er så lettet nå at jeg knapt har ord. :) Derfor måtte jeg jo dele det med dere som leser bloggen min!!

Nå skal jeg straks spise frokost, og fortsette og øve til markedsførings eksamen som jeg har i ettermiddag. Siste eksamen dette semesteret!! DIGG! ;)

Ha en flott kveld allihoppa! <3



~skolelyset~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar