onsdag 23. mars 2011

Hvor ble våren av?!?

Her sitter jeg og skryter av at våren er kommet til New York, også begynner det å snø?! WTF?!?
På denne tiden i fjor hadde jeg allerede hatt en soldag i parken iført bikini.. Men men..sånn er New York. Sagt det før og sier det igjen...NYC er vœrsyk. Her kan det snø ene dagen, regne dagen etter, og vœre strålende sol og 25 grader den neste... Sånn er det! :) Alltid spennende å stå opp og sjekke om man skal ta på seg skinnjakke eller boblejakke. haha.
Men satser likevel på knallvår veldig, veldig snart. Våren i New York er helt fantastisk! :)
I mellomtiden får jeg leve med dette:




Snøen på balkongen er smeltet, men på bilene
nede på gata kan dere se snøen har lagt seg litt..


Dagen i dag har vœrt over gjennomsnittet effektiv..målt utifra en vanlig dag i mitt liv. Heh.
Da jeg først våknet i tolvtiden etter 9 knalle timer på øyet nerdet jeg som vanlig litt på nettet, pratet litt med familien hjemme i Norge, og fikk i meg litt frokost før jeg startet dagen..

Fikk unna både klesvask, romvask og rydding. Veldig deilig, og absolutt på tide. Heh.
Greia med meg er at jeg elsker å ha det ryddig...men så hater jeg å rydde da.. Så det byr jo selvsagt på problemer, og heftige utsettelser. Men nå er det gjort:

Ingenting er så deilig som nyvasket rom og nytt sengetøy. :)


Så ble det dusjing, middagslaging, tv, prating med David, kakespising med Karla og Rebecca, Paradise Hotel, og nå sist forberedelser til semesterets siste eksamen i morgen ettermiddag.

Eksamensforberedelser før markedsføringseksamen i morgen.

Nå er klokka litt over tolv, og jeg skal straks krype under dyna. I morgen starter spring break!! yay!! :)


Vi blogges, folkens! <3



~ Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar