torsdag 24. mars 2011

It's Spriiiiing Breeeeaaaak!!! :)

Da er endelig eksamensuka over for min del, og det er offisielt SPRING BREAK!! :-D Deilig altså, selv om jeg (i fare for å høres ut som tidenes nerd nå) egentlig hadde foretrukket å begynt neste semester allerede på mandag, og droppa hele ferien.. Jo fortere neste semester er over jo fortere kan jeg flytte med David. Hehe. <3
Dessuten har jeg sånn ca. null planer for spring break..så hadde seriøst ikke hatt noe imot å begynne rett på igjen. Menmen..det går jo ikke. Så da satser jeg på sol, boklesing, strand, parken, lange gåturer, trening, vin, venner, og soving! ;) Blir nok bra det og gitt.. :)

Etter jeg hadde siste eksamen i dag dro jeg hjem og lagde meg en knallgod nachos-middag, og kosa meg med den mens jeg så dagens episode av Paradise Hotel...:


 YUMMMMMM!!! =)


Ellers har jeg bare slappet av her hjemme...prata med gutten min, chillan med svigersøss, osv.. :)

Fikk også brev i dag.. Føles så rart å få sånne her brev igjen..med marine-logo, og med David's håndskrift.. Det var jo sånne jeg stalket postdama etter da han var i bootcamp. Lol. Denne gangen var det bare noe ark greier ifm. graduationen hans fra den treningen han er i nå da. Men likevel kos med brev. :)


Klokka i New York er nå snart halv tolv, og jeg begynner å bli ganske sigen, så jeg vurderer å ta kvelden snart.. :) Rart med det...har jeg skole dagen etter er jeg oppe halve natta, men når jeg har fri vil jeg legge meg tidlig.. Skakke vœrra lett.. ;)

Men vi blogges! :)
Ha en flott start på helgen! ;)


~ Mrs. Pratts ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar