mandag 4. april 2011

VINHELG!!

Da var spring break straks over. Mandag i dag..jeg begynner på igjen i morgen. Men jeg må likevel inn til Manhattan i dag og fikse no greier på skolen. Berkeley har nemlig fucka opp og gitt meg masse feilinfo., så jeg må bytte en av klassene mine. Begynner å se meg rimelig lei av Berkeley's feilinfo om alt mulig, og deres mangel på evner til å fikse det de har driti seg ut på. Så sykt mye som vi betaler for å gå på skole der burde de i det minste ha info-avdelingene i orden. Men samma nå...ville bare gi Berkeley litt gratis anti-reklame akkurat nå. Dritt!

Anyway..helga var fin. Begynte med litt vin hjemme på fredag, før jeg satte snuta til dormen for å møte Nicole. Har ikke sett henne på evigheter, så da ble det jenteprat og vin, vin, vin. :)
Så skulle hun ut på Manhattan og jeg gadd ikke bli med, så jeg hadde avtalt å henge med Kendal etter det. Og han hadde flere andre på besøk og. Så da ble det litt mer vin, litt kortspill, musikk, og så en svipptur innom Dennys før jeg stakk hjem forholdsvis tidlig. Bra kveld! :)




Nicole og meg=)

Kortspill og vin på dormen.

Shane, Jordyn og meg.


Lørdagen slappet jeg stort sett av hjemme frem til Karla kom hjem og vi dro og handlet mat. Så kokkelerte hun et par timer og resultatet ble chicken marsala med potetstappe og soppsaus med brokkoli til. Supergodt! :)


Leche og Ben var også der på lørdagen, så da ble det vin..igjen! ;) Kjempekoselig kveld=)
Var i seng ganske tidlig, klin edru..faktisk. Sykt deilig dagen etter! :)
Karla og Leche. :)

Ben og meg. :)

I går var som søndager flest. Gikk tur, lagde middag, snakka med min kjœre, og så masse på tv. Sweet!
Nå skal jeg straks ordne meg og sette snuta mot Manhattan. ;)

Vi blogges!



~the cam~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar