onsdag 4. januar 2012

Nyttårsaften og sånt! :-)

Først og fremst; GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!! Jeg vet jeg er på etterskudd, som vanlig, jeg bare merker at blogging er litt tiltak fra tid til annen. Hehe.. Men jeg kommer tilbake sterkere altså.. ;-)

Anyway... I romjula gjorde jeg ikke stort. Jeg var egentlig bare hjemme. Det ble mange film -og vinkvelder med Karla, og mye avslapning. :-) Hadde ingen til å passe bikkja så hadde egentlig ikke noe valg heller..men det var helt greit. Jeg kosa meg=)
Den 29. desember var det også et helt år siden jeg hadde mine ben plantet i Norge. Jeg synes det er utrolig rart å tenke på at jeg ikke oppholdt meg i Norge i det hele tatt i løpet av 2011.. Hmm..menmen. Pytt! Jeg har da hatt det fint her og..og dessuten drar jeg jo snart over sjøen for noen uker. 

Lille nyttårsaften ble brukt til kokkelering her hjemme. Karla lagde masse mat den kvelden, mens jeg ventet med min mat til lørdag pga. kjøleskap plass. Men jeg laget jelloshots på fredagen da. ;) Lørdagen kokkelerte vi videre. Jeg bidro med fløtegratinerte poteter samt mini-taco-pizzaer til feiringa av det nye året! :-)

Og så startet det hele. Familien til David kom fra Jersey, venner og naboer kom innom. Det ble en veldig bra kveld, med musikk, mat, drikke og alt annet som hører med en bra feiring! :-)

Bildedryss:











HAPPY NEEEW YEEEEEAAR!!!

Så ja, det var vel egentlig feiringa mi. ;-) Og stort annet har jeg egentlig ikke å oppdatere om akkurat nå heller. Har snakket med David noen ganger da. Han ringte både lille nyttårsaften og nyttårsaften, samt i går. I går fikk vi faktisk snakket en hel time!! Ahh..LYKKE!!
Han har det fint, bortsett fra noen lange, kjipe arbeidsdager, samt sterk kulde. :p

I dag begynner skolen igjen for meg. Har skaffet meg en knall timeplan.. Ingen tidlige morgener, og ingen kveldsskole. Perfekt! Dette semesteret har jeg skole mandag og onsdag fra halv to til fem på ettermiddagen. Også har jeg to klasser som jeg tar på nettet da. :) Blir bra tror jeg!

Men jeg får vel løpe på badet og prøve å få orden på utseendet jeg da... Om en time må jeg nemlig dra. ;-)

Vi blogges snart igjen! JEG LOVER!! :-)
Ha en flotters dag, godtfolk!


-C.

2 kommentarer:

  1. SV: Hehe, tusen takk :) Jeg har Ira Weissman - liker han egentlig ganske godt, selv om han snakker fryktelig fort og tusler mye rundt! haha

    SvarSlett
  2. Ok, høres bra ut! ;) hun jeg hadde var SPES!! Så jeg var litt nysgjerrig på hvme du skulle ha! ;)

    SvarSlett