torsdag 12. januar 2012

helg for min del =)

Hei godtfolk! Nå har helgen kommet for min del.. Det er bare torsdag, men jeg er stort sett ferdig med lekser, og på grunn av helligdag mandag har jeg ikke skole før neste onsdag! Så i dag har jeg tatt meg friheten til å bare slappe av.. ;-) Jeg sov lenge..slafet i morges. Så pakket jeg en care package til mannen, og gikk og sendte den. På vei hjem plukket jeg opp matvarer, og siden har jeg sittet her hjemme og bare slappet av! Deilig det.. ;-)

Jeg tok dette bildet av lille Harry og meg i går kveld, med intensjoner om å blogge for dere, men det falt rett i glemmeboka gitt. Så da får dere bildet nå isteden. Harry ligger forøvrig helt inntil meg og sover. Han har brukt den siste timen på å bite ihjel et bein jeg kjøpte til han på butikken, så nå er han utslitt.. ;) Søøøte vofsen min!! 


I dag skal jeg slappe av videre, lese mer i boka jeg driver og leser; "The Kite Runner" ('Drageløperen' på norsk). Jeg er helt hektet blitt! Jeg skal også trene tenkte jeg, jeg skal drikke te, jeg skal se filmer, lage taco til middag...jah. You name it! Jeg skal KOOOSE meg! 
Skal også krysse fingre, tœr og ryggvirvler for at David'n min ringer snart...4 dager siden sist.. :p

Ha en flott torsdagskveld, og en flott start på helgen!! :-)


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar