torsdag 26. januar 2012

Jeg er så sint, så sint, så sint!

Uff, nå er jeg oppgitt!
Jeg var og tok fingeravtrykk og alt sånt som må til i begynnelsen av desember, og fra hva jeg har hørt skal det bare ta noen uker fra man gjør det og til man får innkalling til intervju. Så jeg har ivrig sjekka posten hver dag i håp om at innkallelsen ville ligge der..men hver dag blir jeg like skuffa! Så i dag bestemte jeg meg for å ringe og sjekke litt. Joda, med min flaks så er behandlingstiden grådig mye lengre i NYC enn noe annet sted i landet. FLOTT! Hadde jeg visst det da jeg søkte hadde jeg søkt utifra North Carolina og heller flydd ned hver gang det var noe jeg måtte gjøre der.. Eller jeg kunne søkt i New Jersey og satt adressen min på svigers. Men neida, ingen ga meg indikasjon på at NYC skulle ta så mye lengre enn noe annet sted. Ikke at jeg kan skylde på noen heller...det hjelper jo nada nå! Så som dere ser under er den nasjonale bahandlingstiden på gjennomsnittlig 4,2 måneder, mens NYC er på 6 måneder!!!


Jeg er så oppgitt nå at jeg egentlig har lyst til å bare legge meg ned og grine. Samtidig hjelper jo ikke det noe, og dessuten er jeg så møkkalei hele den greia her nå at jeg ikke vet hva jeg skal si eller gjøre lenger. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Nå er jeg livredd for at dette faktisk skal ta 6 mnd.. De mottok søknaden min i slutten av oktober, så det vil jo si at jeg ikke er ferdig før i slutten av april!! DET GÅR JO IKKE!! JEG SKAL JO TIL NORGE I SLUTTEN AV MARS!!!!!!!!!! Fy fader dette er så urettferdig!!! Nå kom det faktisk noen tårer og... :/

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg har telt ned i månedsvis og gledet meg som en unge til å dra til Norge, og endelig kunne vœre sammen med foreldrene og brødrene mine igjen.. Og å endelig kunne se besteforeldre, tante og onkel og søskenbarn igjen. Og selvfølgelig å vœre sammen med alle vennene mine igjen...og nå er jeg livredd for at hele greia skal gå i vasken!! :'(
Akkurat nå er det nesten så jeg ikke tør håpe på noen verdens ting.. Men klarer likevel ikke å la vœre å håpe at jeg i det minste får en måneds tid hjemme rundt mai måned!! Hvis ikke det går vet jeg ikke hva jeg gjør... :'(

Usj, måtte bare få det ut...I'll keep ya posted!

2 kommentarer:

  1. åhhhh, for noe DRITT!!!!!! Føler med deg! Jeg er så lei så lei av hele greia! Det er tydeligvis like lett å få oppholdstillatelse i USA som det er i Norge. Scott må reise hjem i dag han :( Så nå har vi begge våres på hver vår kant...

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff ja det her er skikkelig dritt!!! What a marriage... ;-) haha. Men forhåpentligvis ordner det seg for oss begge veldig snart...GOD WILLINGLY! <3
      Ps...digger at du har åpnet egen foto-business... GRATTIS!!!

      Slett