mandag 23. januar 2012

Ferdig med første bok=)

Jeg er veldig usikker på hvorfor jeg fortsatt er våken, for jeg er supertrøtt! Menmen..jeg kan i det minste sove så lenge jeg vil i morgen.. Sweet! :)

I dag har jeg vœrt på skolen, og før jeg hoppa på toget hjem stakk jeg innom H&M og handla en haug med både øredobber og luer. Jeg må jo bruke luer på jobb, og ha alt, eller ihvertfall mesteparten, av håret inni lua...Sånn er reglene. Så da ble til at jeg kjøpte øredobber og, så kan jeg se ut som en jente selv om håret er gjemt bort..haha. ;-)

Vel hjemme har jeg slappet av og lest ferdig boka mi "The Kite Runner" / "Drageløperen".. KNALLBOK! Anbefales absolutt. Nå skal den sendes til David, mens jeg begynner på bok nummer to.."A Thousand Splendid Suns". Gleder meg! =)



Håper alle dere fine leserene mine har hatt en knallbra dag/ natt! 
Nå legger jeg meg. Jeg sovner snart sittende! ;-)


♥ Camilla.

2 kommentarer:

  1. De bøkene er knallgode!! Du sparte den beste til slutt syns jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjorde jeg? så bra...nå gleder jeg meg enda mer:)

      Slett