onsdag 18. januar 2012

God aften! ;-)

Her er jeg igjen.. Straks natta nå, etter en dag fylt med skole. Også skal jeg jo tidlig opp og på jobb i morgen....det blir spennende. :-)
Dagen min har vœrt fin. Hadde to klasser på skolen..og deretter satte jeg snuta innom H&M. Jobben jeg skal på i morgen ba meg nemlig ha et hodeplagg på...så måtte gå til innkjøp da. ;p Og mens jeg var der og oppdaget super-salget de hadde ble det litt annet og. Var jo masse greier til 5 dollar og sånt. Da kan man ikke gå tomhendt ut av butikken. Så jeg endte opp med en bukse, et skjørt, en hettegenser, en strikke-aktig jakke (i mangel på bedre ord), to luer/hatter, en strømpebukse, og en tunika. Har ikke tatt tiltaket med å ta bilder av det, men ja.. Er kjempefornøyd ihvertfall!
Vel hjemme ble det middag, avslapning, og til og med en liten treningsøkt. *klapp på skuldra* ;p

Harry og meg i dag tidlig! ;-)

Nå skal jeg som sagt snart kose puta, men vi snakkes plutselig! ;-)


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar