fredag 6. januar 2012

JEG SAVNER VENNENE MINE!!! ♥

Ahhh, jeg begynner å merke det skikkelig nå.. Hvor mye jeg savner jentene mine!! Jeg er jo nemlig så heldig å ha verdens aller beste venninner. Selv etter å ha bodd i New York nesten konstant de siste tre årene er jeg fortsatt fullt oppdatert hjemmefra på alle plan. Venninnene ringer, sender Facebook meldinger, Skyper, og til og med kommer på besøk! Så heldig er nemlig jeg.. :-)

Jeg merker nå at tiden ikke kan gå fort nok frem til jeg kan sette meg på flyet til Norge, og tilbringe masser av tid med familien min og vennene mine igjen! Heldigvis går det fort nå.. Bare tre måneders tid igjen..og det kommer jo til å gå svinfort! :-D

Jeg gleder meg uendelig mye til skravling, horn og taco-kvelder, chick flick filmer, vin, girls night out, og alt det andre jeg har savnet med å ha såå mange flotte, herlige venninner i umiddelbar nœrhet!! Det skal bli så herlig 

Så ja...ville bare dele det! For hver dag som går gleder jeg meg bare mer og mer til å se moderlandet igjen, til å tilbringe tid med brødrene mine og mamma og pappa. Til å besøke besteforeldrene mine masse og ta igjen tapt tid! Til å se tante, onkel og søskenbarn! Til å besøke gamle-jobben og skravle høl i huet på verdens beste kollegaer (eller x-kollegaer da).. ;) Også som sagt til all tiden som skal tilbringes med alle mine kjœre venner!! Yiihaaa!!!!! 


Et par bilder tatt i jula i fjor (eller forfjor blir det jo nå), da jeg var i Norge en drøy uke. Her er jeg avbildet sammen med et lite utvalg av verdens beste venninner!!:



♥ I'll see you before you know it, Norway!! ♥


-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar