tirsdag 27. desember 2011

Julekvelden! ♥

Hello. Julekvelden har kommet og gått, og godt er egentlig det, synes jeg. Jeg var veldig iffy angående jula i år...uten David og uten familien.. :/ Men den ble slettes ikke verst likevel.
Jeg begynte dagen før dagen med å lage meg risengrynsgrøt, for å komme litt i stemning. Hjalp ikke så veldig på julestemninga, men godt var det da. :-)

Fredagskvelden hadde svigerfar julefest på jobben, så det endte med at Karla og jeg stappa en taxi full med bager, gaver, Harry og alt mulig annet, og satte snuta til jobben hans. Og derfra kjørte jeg bilen hans til Jersey. Gjennom Manhattan, karer. Jupp, jeg er stolt! Både bilen og vi kom like hele frem, så det vil jeg kalle en suksess. :-)
Vel fremme i huset til svigers ble det litt mat, drikke og skravel før vi la oss hele hurven. Karla og jeg hadde en sofa hver..og jeg sov overraskende bra! :-)



 Så kom selveste julaften! Se, Harry hadde pyntet seg:
 

Lørdags dagen gikk for det meste med til skyping med familien. Innen jeg var oppe og frokosten var sluket var det jo allerede tid for julemiddag hjemme på Rånåsfoss, så da ble jeg delaktig der via skype. Og da de started med pakkeåpningen var jeg også på skype. Søte mamma hadde sendt en eske med noen småpakker som jeg også kunne åpne, selv om selve gavene mine kom på konto i år. Så jeg åpnet i takt med de. Kjempehyggelig!! :-D
Vi har også en tradisjon i familien min med å stille quiz-spørsmål til hverandre fra bøker og ukeblader, mot slutten av kvelden, mens vi spiser kaker osv. Så sannelig fikk jeg blitt med på det også gitt! ;-) Superkos!
På skype med familien..f.v. mamma, lillebror Sander, lillebror Jørgen, pappa, og farfar! :)

Pakkeåpning! :-D

Etter jeg var ferdig med å skype med familien dro jeg en tur ut og handlet med svigersøstrene mine. Måtte bl.a. innom Walmart, før turen gikk tilbake til casa de Pratts for julemiddag, noe godt i glasset, osv. :-)

Litt utpå kvelden ringte David meg. Jeg ble sååå glad! Og enda gladere ble jeg da han spurte om vi ville  skype, så da rushet jeg meg inn på data'n og logget på, og så kjapt han ringte flokket hele familien hans seg rundt og, og vi fikk hatt en lang samtale med mange gode latterkuler og mye skravling. Så utrolig koselig!  Også ringte han meg like før midnatt og, for å ønske god jul. Søten min. Jeg savner han!!



Da klokken slo midnatt var det pakkeåpning. Kjenner jeg er veldig glad David's familie ikke åpner på morgenen 1.juledag. Jeg er jo vandt til å åpne på julekvelden, så når vi en dag får vår egen familie blir det ikke like vanskelig å få til et kompromiss som det ville blitt om vi hadde fullstendig forskjellige tradisjoner. ;-)
Karla og jentene=)


Svigermor, svigertante og kjœrsten hennes.





Og her er det jeg fikk av familien til David. Superkoselig!♥ :-)


Søndagen (1. juledag) dro vi etterhvert til New York. Og siden har jeg vœrt her. I går var jeg på vandretur i Brooklyn for å finne varme hansker til David. Stakkaren fryser der borte. :/ Og på kvelden dekorerte jeg en ny pakke til min kjœre. Se, Harry ville sende seg selv, han:
Tihi 

Og i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å sende denne pakka, og ellers slappe av hjemme. Jeg følte meg nemlig supersyk i går før jeg la meg. Var bombesikker på at jeg hadde både feber, forkjølelse, spysjuka, og alt mulig annet! Men etter litt Theraflu (medisin) og en god natts søvn var jeg mye bedre i dag tidlig. :-)


Så ja, thats pretty much it! ;-)

Gir meg nå. Har tv-kveld med svigersøss. Vi blogges snart 


-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar