søndag 15. januar 2012

3 år senere..........

......og jeg er her fortsatt!

I dag er det akkurat 3 år siden Anne og jeg satte kursen fra Oslo til New York, på det som skulle vœre et fire måneders opphold her. Det siste mamma sa til meg før jeg dro var "Camilla, nå må du ikke finne deg noen der borte og bli der! Vi vil ha deg hjem!" Jeg lo litt inni meg av at hun i det hele tatt gadd å bekymre seg for noe så usannsynlig, og sa "herregud mamma, hva er oddsene for det. Tro meg, det skjer ikke. Da får han bli med til Norge!".. Joa...tre år er gått og her sitter jeg, i New York, gift! ;-) Lol. Skjebnen jobber på de utroligste måter, det er helt sikkert! ;-) 

Uansett...tre år er gått siden vi fløy inn..på samme dag som et fly nødlandet på Hudson River faktisk..omtrent på samme tidspunkt som vi skulle lande. Tror jeg hadde noen små bekymrene familie medlemmer og venninner hjemme i Norge da nyhetene først kom og ingen visste hva slags fly det var, osv. ;p 
Første natta sov vi på hotell, etter noe kluss fra skolens side om hvor vi skulle bo. Deretter ble vi innlosjert på en leilighet i SoHo, hvor vi ble boende med norske Ioana. Vi bodde der i snaue tre uker før vi fikk flytte til student dormen i Brooklyn. Snaue fire uker etter det møtte jeg David, og resten er historie. ;-) 


Dette bildet ble tatt for tre år siden i morgen. Det var første gangen vi så New York i dagslys. ;-)




Men nå må jeg legge meg folkens. ;-) Skal opp klokken 6 i morgen... Mer om det senere ;-)


Nattinatt!

-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar