onsdag 25. januar 2012

JEG SAVNER MIN KJŒRE!!!♥♥

Jeg savner han veldig og.. Gleder meg så sinnsykt til han er trygt hjemme igjen! :) 
Jeg snakket akkurat med han forresten. Første gang siden lørdag, og før lørdagen var det vel en snau uke siden sist da og. Så det var vanvittig deilig å høre stemmen hans igjen, og kunne skravle litt. Høre hans historier, og fortelle mine egne! That made my day!!

Se så søte vi er forresten! ;-) Tihi.. ♥ Denne ramma har en av de
andre konene i David's Unit laget. :-) Synes den er så fin!

Her er det allerede 1 på natta...Herre som tiden flyr! Men jeg klager ikke jeg. Begynner å bli trøtt og.. Heldigvis hadde sjefen min satt opp jobb-dagene litt feil, så jeg fikk fri i morgen. Jippi! Så da går morgendagen med til lekser, lekser og mere lekser. Ikke så jippi.. Men får se det positive med morgendagen...jeg kan sove lenge, og jeg kan gjøre skolearbeid i pysjbuksa, sittende i senga. Da blir det ikke helt feil. ;-)

Dagen i dag begynte tidlig, med jobb fra 8 til halv 12. Deretter svippet jeg hjemom for å hilse på Harry (han var alene hjemme i tilsammen syv timer i dag stakkars...), spise lunsj, og sette snuta til skolen. Jeg var hjemme i halv fem tiden igjen, og da ble det sushi, tv, trening, og avslapning helt frem til nå.. :-) Sweet onsdagskveld! Men nå skal jeg glo litt mer tv før jeg inner puta. :-) 

Ha det fint, leserne mine! 



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar