mandag 9. januar 2012

Update på helgen min.. ;)

God morgen!! Jeg har akkurat stått opp og her er klokken 12 på dagen. Satt nemlig oppe til 4 i natt og gjorde Accounting (regnskapsføring) lekser. Jeg hater det faget, så jeg ville få leksene unnagjort sånn at jeg ikke måtte stå opp tidligere og gjøre det i dag. Og det skal sies at det var vanvittig deilig å våkne i dag og vite at leksene var gjort. :-)

Helgen gikk forholdsvis rolig for seg. Jeg er tross alt snart 25 år...og gift! Så vill festing-kapittelet er vel mer eller mindre over for min del. ;-) Ihvertfall nå mens David er borte.. Jeg trenger jo ikke gi han mere bekymringer enn han allerede har. :) Men jeg liker helgene mine. Drikker jo fortsatt, selv om jeg ikke åler meg inn i minikjoler, opp på stylter og ut på fest til morgengry! Og ikke minst er jeg verken blakk eller har mamory loss dagen etter. Finfint!

Fredagen trente vi faktisk. Karla og jeg..i kjelleren..med en treningsvideo. (Er fortsatt støl!) ;-)
Lørdagen var vi ute av døra på formiddagen. Hun dro for å hente datteren mens jeg dro på joggesko shopping. Joggeskoene jeg allerede har er veldig bra, det eneste er at de er bittelitt for store, så jeg valgte å kjøpe ett par til, så kan jeg bruke de som er hakket for store om vinteren mens jeg trener ute, og de andre når jeg trener innendørs. Perfekt! Skoene kjøpte jeg forresten til meg selv i julegave fra eldstebrorsan, Jørgen. Så tusen takk bror! ;-)



Etter skoshopping og div møtte jeg Karla og Makayla igjen, og vi dro til Raven og Miguel for å se på babyen!! :-) YAYY!!

SE SÅ NYDELIG:





Jeg digger dette bildet...med begge pekefingrene opp!


Vel hjemme ordnet Karla og jeg oss og begynte filmkveld. Nabo Gerry kom også over, og vi så blant annet en film som heter Obducted...eller var det Obduction. Husker ikke jeg! Men den var både spennene og bra ihvertfall! Anbefales.. ;-)
Det ble sushi takeout og litt vin og. Sweet! =) Bra lørdag!!

Søndag, i går, gikk med til lekser, filmer, Desperate Housewives på tv'n, og..ja. Søndags avslapning! :-)

Ellers har jeg gode nyheter...jeg fikk Work Authorization Card på lørdag!!!!! Så selv om jeg ikke er en permanent resident enda har jeg nå lov til å jobbe her i USA!! Jiiippppiiiii <3 Det blir superbra!!


Men nå MÅ jeg løpe...må dra på skolen om 20 minutter, så her må sminkekosten dra's frem..og det litt kjapt.. ;-)


Vi blogges!!


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar