torsdag 5. januar 2012

Nytt år, nye muligheter!

Hei og hopp sukkertopp!  Sjekk dama som blogger to dager på rad a!! woop woop=)
Her skjer det ikke stort. Vofs var siiik i går han..eller rettere sagt, magen hans var. Delikat! Menmen, han er da fin igjen nå.
Jeg ga han ihvertfall en dusj i går...og han ble som vanlig sååå frøsen og sliten etterpå, og sovna tullet inn i morgenkåpa mi, PÅ armen min. Han tror han er en menneske-baby han, men det er helt ok for meg! :-)






Ellers har mitt "nye liv" har startet! Etter ukesvis med høyt matinntak (amerikanerne kødder ikke når de kokkelerer rundt høytidene. Man må liksom oppleve det for å skjønne hvor mye mat det er snakk om!), har jeg funnet ut at det er på tide å ta seg av ølmagen.. Sexy, I know!
Jeg spiste nettopp kveldsmat; cottage cheese med syltetøy. Og tidligere i dag var jeg en halvtime på mølla og jogga /gikk. Kall meg bare Fotballfrue fra nå av..

I ettermiddag har jeg koset meg med norsk te. Mamma sendte jo noen småpakker som jeg kunne åpne på julaften, og et par av de inneholdt te. Sånn ordentlig te hvor man fyller te'en i en sånn sil-ball, og dupper i tevannet. Så etter å ha fått teen hjemmefra kjøpte jeg en sil da jeg var på Ikea, og vips; tea-time! Og te'en...den var sååååå god. Både julete'en og Bali Nights te'en. YUMM! Jeg storkoset meg på sengekanten med varm te mens jeg leste Norsk Ukeblad. Ahh, det er livet det dere! 





I går begynte skolen igjen. Deilig med tanke på at hver dag på skolen fører meg nœrmere både Norgestur, David's hjemkomst, og ikke minst fullføring av Bacheloren min. Men samtidig er det tiltak å måtte bruke tid på lekser osv igjen.. :/ Spesielt accounting lekser. Jeg HATER accounting. Har hatt det før, og nå har jeg oppfølgeren til den klassen jeg hadde sist... Œsj!! Men bortsett fra det tror jeg det blir et greit semester. Jeg har veldig ålreite fag bortsett fra akkurat denne ene så det skal nok gå bra!

Ukene flyr her synes jeg. Plutselig innså jeg at det er fredag i morgen igjen. Hvor blir ukene av?!? Jeg klager absolutt ikke altså. :-) Bare lurer noen ganger, for jeg har hørt at jo mer busy man er jo fortere går dagene, og busy er vel det motsatte av hva jeg er..høh. Tenk om jeg var busy da, da hadde det vel vœrt mars allerede..heh. Imagine!!? ;)

Men anyway, her er det sesong premiere på Jersey Shore. Ikke at jeg noengang har fulgt med, men med en svigersøster som er hooked har jeg bestemt meg for å sjekke det ut. Må jo vœre en grunn til at så vanvitting mange millioner mennesker over hele verden velger å se på en gjeng høyrøstede, festglade, guido-kledde dramaqueens (& kings) hver uke!

Me bloggast!!


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar