lørdag 21. januar 2012

5 timer = 5 kopper kaffe!

Hei på dere! Her er klokken 11 på lørdagskvelden og jeg sitter i pysjbuksa, trøtt som ei strømpe.. ;) Tar på med tidlige morgener og jobb gitt...hadde glemt hvordan det var jeg. Hehe.

Jeg var oppe klokken 8 i dag, etter 6 timers søvn. Fremme på jobben ble det 5 kopper kaffe på 5 timer. Sånn er det å vœre vandt til 8-10 timers søvn hver natt, og slafing dagen lang. Jaja, er vel ikke synd på meg. Dette er jo hverdagen til alle vanlige folk hver dag.. ;) Lol. Må legge til at kaffen på jobben min er veldig god da, så var ikke bare fordi jeg var litt trøtt og sliten.. ;p

Jeg stortrives på jobben. Jobbet på et nytt sted i dag...på det stedet jeg for det meste vil komme til å jobbe. Sjefene mine har jo som nevnt tidligere 4 kaffe sjapper i New York. Og den jeg jobber i åpnet i November, så det var der jeg egentlig ble ansatt for å jobbe, jeg hadde bare opplœring i en annen sjappe. :) Må faktisk legge til at jeg leste skiltet utenfor sjappa da jeg kom i dag, og det er visst egentlig "espresso bar" som er det korrekte å kalle stedet jeg jobber. Fancy! :)
Møtte to nye kollegaer i dag og.. Kelsey (eller var det Casey?! Hmm..), og Alan. Jobbet med Kelsey (satser på at det var det hun het) fra halv ti til ett. Hun var super hyggelig og skravelen gikk i ett så og si hele skiftet. Deretter kom Alan og tok over for henne. Han virket også hyggelig. 

Halv tre var jeg ferdig og dro hjem. Jeg bor bare tre subway-stopp fra jobben. DET er digg det! :)
Vel hjemme, etter å ha løpt noen œrender i gatene rundt her, kom jeg hjem og oppdaget at David var klar for Skyping! YAY! Så da ble det skype med han. Sååå godt å se han igjen. Første gangen på flere uker. Åhh som jeg savner han..♥ Det var jo bursdagen hans i dag og, så da var det ekstra koselig å få snakket med han!

Etter ble det en vanlig kveld her...middag, litt trening, tv...jah, det vanlige! Jeg hadde planlagt å endelig få sett "Friends with Benefits"-filmen i dag, siden jeg lastet den ned forrige uke. Men det ble det dårlig med. Jeg har brukt den siste timen på å finne ut om jeg skulle se film, lese, legge meg, eller blogge. Og ja nå ble det blogging, også legger jeg meg etter dette. Jeg skal jobbe samme skift i morgen nemlig. Og gjerne da med litt mer søvn først enn natt til i dag. ;)

Anywho..jeg tror jeg egentlig hadde masse mer å blogge om, men jeg husker ikke hva mer akkurat nå, så da blir det med dette.

P.S: Se på Harry som så snø for første gang i dag:
Tihi, søten min! Han går så rart på snøen....ser ut som en blanding av en som går på glasskår og en som har tissa på seg..haha. Han er ihvertfall veldig facinert av det. Han er faktisk så facinert at han glemmer å gjøre fra seg når han er ute...han har mer enn nok med å snuse på, og grave i snøen. Slitsomt for ei som står der ute og fryser stumpen av seg mens hun venter (meg!).. Lol. Menmen, han blir vel vandt til det. ;-)

En ting til...jeg fikk mitt Amerikanske personnummer i dag..yayy! Enda en ting å krysse av i prosessen=)


Men nå finner jeg puta folkens...vi blogges snart igjen. ;-)


Hilsen snorkfrøken..

1 kommentar:

  1. Naaawww, så søt!! Gler meg til å sjå vesle Harry! Kjem nok til å få endå meir lyst på hund etter det... Blir frukost på kafeen "din" når eg kjem, viss du jobber mens eg er der ;) Gleeeer meg sånn!!

    SvarSlett