mandag 23. januar 2012

GJESP!

Hejj! Dette blogginlegget er kun fordi du, mamma, elsker å lese bloggen min, sånn at jeg vet at jeg har sørget for et smil om munnen din når du titter innom i morgen tidlig. ;-) Eller rettere sagt, hvert øyeblikk... Klokken er jo allerede halv ti på formiddagen i Norge. Så ja, das stimmt, her er klokka halv fire om natta. GJESP! Jeg har nemlig sitti her siste timen med Accounting lekser. Stas! Begynner jo alltid i siste liten og vettu...er jo standard det. Men nå er boka klappa igjen og jeg skal finne senga.


Bare se hvor trøtt jeg er:

Det har vœrt en lang dag. Da jeg våknet i dag tidlig hadde jeg en sånn morgen hvor jeg bare ville bli liggende under den varme dyna og se på tv, surfe nettet og slappe av noen timer. Men neida...opp & hopp..frøkna skulle på jobb. :p
Hadde en fin jobb-dag da. Og kvelden gikk med til dekorering av carepackages, høneblund, tv titting, og ja nå til slutt; accounting!

I morgen har jeg "bare" skole. Det skal bli digg ihvertfall. Nå legger jeg meg og drømmer søtt om alle de flotte menneskene jeg har i livet mitt! *knis* ;-) NATTAAA! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar