lørdag 9. oktober 2010

Busy, busy, busy..;)

Heihei. Naa er det lenge siden jeg har oppdatert bloggen..men jeg har vaert altfor busy..
Skolen er jo i full gang, og jeg som har store ambisjoner om aa proeve meg som skolenerd i aar er mer enn opptatt.
Ikke at jeg sikkert ikke hadde hatt tid til en bloggupdate...men naar man utsetter og utsetter baller det liksom paa seg.. Gaar ikke aa skrive to linjer da..saa da venter jeg liksom til jeg har masse, masse tid, saann som naa.. Skjerpings i fremtiden.. Lover! ;)

Jeg som nevnt tidligere hatt en ukes fripass paa treningssenteret til David, saa vi har vaert der nesten hver dag. Var jo der forrige torsdag...var ikke der fredag og loerdag, men soendag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag var vi der. Var ikke hver dag vi trente i studioet da...noen av dagene var vi bare i bassenget og svomte, og slappet av i boblebadet, steamroom'et osv.. DEILIG!
Jeg har kjempelyst aa melde meg inn..maa bare faa laget meg et budsjett forst. I gaar fikk jeg endelig pengene fra laanekassa..Paa tide.. Jeg sokte jo i midten av juli.Men naa er de endelig inne.. Saa naa maa jeg kjope meg Mac, og saa skal jeg lage meg budsjett paa resten, saa faar vi se.. ;)

Forrige helg startet vi med aa ta en tur til Shenaningans etter jeg kom hjem fra skolen. Eric jobba der, saa vi tok turen for en drink og litt skravling.
Senere paa kvelden stakk vi til dormen og helte nedpaa litt sprudlevann med Kendal & Co. Moro! :) Og altfor lenge siden sist..


David paa Shenanigans.

Drikka Dave og jeg drakk. Hypnotic eller noe saant.. Godt!

Nicole og meg :)

Drikkeleker paa gang.

Bromance...Kendal og David =)

Kendal, David og Jordyn.

David og meg;)


Loerdagen slappa vi av, foer vi tok turen til Jersey. Foreldra hans hadde grilla en hel gris igjen, saa vi kom rett til en kjempegod middag.. :) Var i Jersey hele kvelden...tok noen ol.. Kos. Fikk ogsaa unnagjort klesvasken. Vi pleier aa ta med oss klesvasken ut til Jersey, og vaske det der. Gratis og lettvint i motsetning til aa drasse alt sammen med oss til en av disse vaskestedene i naerheten her..


Ellers har jeg vaert opptatt med lekser, skole, lekser, skole osv.. (Gjorde lekser i nesten 8 timer etter skolen paa torsdag!!)
Har jo skole hver dag..og aa staa opp tidlig og drasse seg ut doera mens David bare kan bli liggende er tortur i seg selv..
Etter skolen har jeg stort sett vaert asosial hver dag.. Og det har David og. Lekser, treningssenter, tv og sove...stort sett saann dagene har gaatt for oss.. :)

Onsdagen hadde vi litt kjaerestedag. Etter treninga dro vi og spiste paa Soho Grill foer vi dro paa kino og saa "The Social Network"..filmen om facebook.. Veldig bra film, og absolutt veldig inspirerende. Anbefales!


Naa er det loerdag morgen..Klokken er 8, og jeg har vaert oppe siden halv syv (!).
David maatte nemlig opp grytidlig for aa dra aa ha saanne tester, eller IST som det heter, med marinen. Saa jeg sto opp med han. I gaar kveld var planen aa staa opp og gjoere lekser. Da jeg vaaknet i dag kjente jeg at det var ganske uaktuelt, men jeg sto likevel opp med han. Men dere vet aassen det er...man sjekker facebook,..staar opp av senga for aa tomme blaera,..skravler litt, og vips saa er man lys vaaken. Saa da sitter jeg her og blogger da. Hehe.. Jaja, faar satse paa litt mer sovn senere paa formiddagen.. ;)


Oppdaterer mer senere!
Naa skal jeg spise frokost ;)



~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar