mandag 11. oktober 2010

Off he goes..

Da har David dratt igjen.. Saa naa sitter jeg her paa rommet alene og tenkte en blogg oppdatering var paa sin plass.

Sist jeg skrev var det loerdag morgen..Jeg var oppe og fikk ikke sove.. Og saann forble det. Saa da klokka slo ni og jeg visste Bergaments var oppe slang jeg paa meg skoa for aa gaa og se om de kanskje hadde monstrete strompebukser der.. Det hadde de ikke, men det jeg derimot fant var svarte stovletter uten heler. Det har jeg letet etter lenge, for det passer jo til alt, ser bra ut og er komfortabelt aa gaa med. Men hver gang jeg har funnet et par jeg har likt har prisen paa stovlettene og student budsjettet mitt ikke kommet overens. Denne gangen derimot fant jeg Steve Madden-stovletter til 32 dollar (!!!).. hah. Saa da maatte jeg jo bare slaa til.

Jeg slappa av hele dagen paa lordag, og da David kom hjem hang vi her hjemme og lagde hjemmelaget middag osv, foer vi ordna oss og satte kursen mot Manhattan. Lene og Caroline bor veldig sentralt paa Manhattan saa vi tenkte det var paa tide aa ta turen inn og besoke de. Saa med et par flasker Bacardi og godt humoer paa slep dro vi avgaarde.
Meg i gata utenfor huset i Brooklyn med mine nye, elskede stovletter. =)


Lordagskvelden hos Lene og Caroline ble veldig bra. Vi gjorde som vi alltid gjoer...spilte drikkespill, skravla, lo og drakk.. Koskoskos! :)
Lene og meg.

Team Norway!

Caroline=)





David og meg..ble siste bildet av oss sammen for denne gang det da...siden han dro i sta.. :)

Da kvelden ble til natt ble jeg trott og gitt.. Saa jeg tok meg en lur foer vi dro hjem.. haha. Ikke barebare aa staa opp halv syv paa en lordagsmorgen.. :p


I gaar vaaknet vi smaakleine og slitne, vel vitende om at David maatte nedom marine stasjonen og skrive under paa noen papirer, og jeg maatte kjore han. Men saa ble han plutselig ringt opp av Gunnery Sgt. sin som sa han var paa vei for aa hente han saa han kunne dra paa hotellet og deretter til bootcamp. David bare wtf?..han skifta kjapt og ringte kjapt rundt og sa hade til alle sammen.. Men saa ringte Gunny'n opp igjen og sa han hadde sett feil paa dagene.. I dag (mandag) er nemlig Columbus day, ellernosaant.. Saa i dag er en offentlig fridag. Derfor fikk han beskjed i gaar om at han skulle hentes i dag isteden. Litt lettelse for baade han og meg. Saa i gaar var vi bare hjemme her..late som vanlig. Og i dag sto vi opp, var mer late, foer han ble hentet i 2 tiden...ca. 1 1/2 time siden naa.. Saa i kveld skal han paa hotellet. I morgen skal han gjennom rutinen en siste gang, foer han flyr ut av New York og ned til South Carolina i morgen ettermiddag/ kveld.
Blir nok veldig rart aa ikke ha han her..menmen. 3 mnd gaar fort!


Naa skal jeg se hva jeg skal bruke dagen til. Har jo lovet meg selv aa vaere i toppform naar han returnerer fra bootcamp, saa faar se om en jogge/evt gaatur kanskje er paa sin plass..

Snakkes.


Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar