lørdag 16. oktober 2010

Rolig helg saalangt! :)

Gord morgen!
I gaar hadde jeg en veldig rolig kveld... Jeg sto opp grytidlig og dro paa skolen for aa ha matte fra klokken 8 av. Hadde matteprove og. Yess!

Hadde et par timer pause etter matte'n, og saa hadde jeg fashion. Etter fashion var det hjemmm..:) Hadde egentlig en time til, men den var avlyst i gaar. Tror laereren var syk eller no.

I gaar fikk jeg endelig spist paalegget jeg tok med helt fra Norge..:
Jeg elsker makrell i tomat. Sunt og godt.
Visste dere at hvis man spiser en brodskive med makrell i tomat om dagen faar man i seg alt fiskefettet (eller hva det naa er) man skal ha for en dag.. :)
Men siden David absolutt ikke er fan av leverpostei tenkte jeg han kom til aa vaere iffy ang. makrell i tomat og. Det lukter jo ikke blomster.. :p Saa jeg droyde det til han dro.. ;)

Rundstykke med makrell i tomat og melk... NAMM! :)


Jeg saa masse paa tv i gaar..og ikke minst Frustrerte Fruer paa nettet. Har ikke sett siden i vinter, saa har masse aa ta igjen. Og er det noe jeg har nok av naa er det tid. ;)

Ogsaa jogga jeg i gaar.. :):) Sa jo jeg skulle begynne aa vaere mer sunn og aa trene, og da maatte jeg trosse den sinnsyke vinden som var ute i gaar, og bare komme meg ut og jogge.. ;)
Og vel tilbake trente jeg styrke, tok en dusj, spiste fruktblanding og saa mer paa Frustrerte Fruer..:


Saa jeg hadde faktisk en straalende kveld i mitt eget selskap i gaar! :) Ser for meg at det blir en del av de utover hoesten.. :)

Sovna vel rundt midnatt i gaar, og vaaknet tolv i dag.. Haha. Saa jeg fikk da ihvertfall sovet ut.. ;)



Ps.. skal kutte ned paa mat bildene paa bloggen.. hihi..


Naa skal jeg se om jeg faar lagt noen planer for dagen og kvelden... ;)


Snakkes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar