lørdag 30. oktober 2010

1. brev fra David!! & girls night out!

Helgen startet slettes ikke verst i gaar.. Foerst sjekka jeg karakterene mine i engelsk. Vi hadde innlevering av et essay forrige uke, og jeg var litt usikker paa hvilken vei det gikk, men ble positivt overrasket med at jeg har faatt B+ paa foersteutkastet. Naar jeg faar retta den blir det forhaapentligvis en A. :) YAY!!
Saa, etter det, skulle jeg gaa i timen. Siste klassen min i gaar. Ogsaa var den avlyst!! :):)
Og da jeg kom hjem, glad og fornoyd med aa komme hjem tidlig, laa verdens beste ting i postkassa til meg.........BREV FRA DAVID!!! :) Jeg loep opp paa rommet og hadde ikke tid til aa slenge av meg skoa engang. Maatte lese MED EN GANG!! Kjempekoselig brev.. Han skrev bl.a at bootcamp er ensomt og hardt, men at det gaar greit. Han skrev ogsaa at de vekkes hver dag klokken 3.45 om morgenen av skrikende drill instructors..og saann fortsetter det hele dagen. De har veldig lite fritid, og bootcamp fucker med hodet ditt, skrev han.
Ogsaa skrev han seff masse annet. Gidder jo ikke dele alt med dere bloggleserne mine.. =)
Var ihvertfall kjempekoselig aa faa brev!!
Og i brevet sto det at jeg kunne sende han proteinbarer om jeg ville, for det kunne han motta i bootcamp, saa jeg gikk rett ut og kjopte noen:
Ogsaa maatte jeg jo skrive enda et brev da... :) Saa det var stort sett det ettermiddagen min gikk med til i gaar.


Paa kvelden ordna jeg meg og tok turen inn til Manhattan.. Lene, Caroline og Christine (Caro's soester som er paa besoek) satt og tok noen drinker osv, saa jeg hang meg paa. Ble en kjempemorsom kveld som ble avsluttet med noen drinker paa en bar nedi gata.. :)

Jeg satte kursen mot Brooklyn i 3 tiden. Det kjipe var bare det at jeg vaaknet i 4 tiden, fortsatt paa subwayen, 10 stopp etter der jeg egentlig maa gaa av for aa bytte tog. YESS!!
Saa maatte jo bare ta det tilbake da, og bytte der jeg skulle.. PES!!
Saa jeg var vel ikke i seng foer 5 et-eller-annet i dag tidlig. Flotters altsaa. Ingenting er som en liten hoeneblund paa subwayen midt paa natta.

Caroline, Lene og Christine i leiligheten til Caro og Lene.. :)

Meg.. :)
Jentene i gata ved leiligheten.

Paa bar.. =)


I dag har jeg vaert slapp. Sitter og venter paa takeout naa. Litt skuffa over meg selv, for jeg har ikke bestilt inn mat her siden dagen etter David dro. Har vaert kjempeflink. men den uka her har ikke vaert bra... Jogga mandag da..saa den starta bra, men etter ablegoyene hos Ashley paa tirsdag var jeg ikke i jogge-form paa onsdag. Paa torsdag hadde jeg heftig hodepine etter skolen, saa jeg la meg nedpaa. Da jeg vaaknet maatte leksene prioriteres. I gaar var jeg som sagt opptatt med brevskriving og kos med jentene. Og i dag..ja...dere vet. REDUSERT! Saa naa som uka har vaert saa daarlig hva angaar trening uansett, unner jeg meg nachos i dag, Halloween-festing i kveld, og en slapp hangover-dag i morgen foer jeg starter fresh paa mandag. GLEDER MEG!! Da skal jeg bli flink til aa lage middag hjemme igjen. Og trene! :) Kan hvis jeg vil seh.. ;)


I kveld er det halloween feiring paa gang. Jeg har kjopt meg kostyme og greier. Var og kjopte paa torsdag etter skolen. Kjopte et jeg har vurdert aa kjope foer, men droyde det bl.a pga prisen. Men naa naermet det seg, og jeg maatte bare slaa til. Kostymet mitt er TOO COOL liksom. Saa de nesten 90 dollar'ne det kosta faar heller bare gaa.. ;)
Vi jentene kommer til aa see smashing ut i kveld...gled dere til bilder!



Happy Halloween! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar