onsdag 13. oktober 2010

Naa drar han...

Naa sitter jeg i timen og skal egentlig laere matte.. Det er bare saa uendelig vanskelig aa konsentrere seg.. :(
Jeg var saa folelsesladd i gaar..grining og hele pakka. Foelte meg helt forferdelig..kasta opp til og med.
David ringte meg siste gangen rundt halv aatte i gaar kveld. Da var han sliten etter en lang dag med siste forberedelser, saa han skulle legge seg. Jeg var og utslitt, og folte meg daarligere enn noen gang. Saa da vi la paa hoppa jeg i dusjen, inn i marine t-skjorta som lukter David, og inn under dyna.. Og med frisk luft inn vinduet og tv'n i bakgrunnen sovna jeg rundt 8 i gaar kveld.. Sov til 6 i dag tidlig.
Og naa sitter jeg altsaa paa skolen..trolig det siste stedet jeg har lyst til aa vaere akkurat naa.
Mamma'n til David ringte meg i dag tidlig og lurte paa om jeg ville vaere med dem til meps...der han er naa frem til han drar til flyplassen. Men jeg maatte si nei pga. skolen..
Har egentlig bare lyst aa spurte ut av klassen naa og stikke dit. Se han en gang til i aar.. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar