torsdag 14. oktober 2010

Lene 21 = middag, alkohol og clubbing!

Heihei. Naa sitter jeg og venter paa takeout, saa da tenkte jeg aa blogge imens..
I gaar ble en veeeldig lang dag. Etter jeg var innom her hjemme da jeg hadde vaert og sagt hade til David en siste gang, dro jeg tilbake paa skolen. Etter skolen dro jeg til Lene og Caroline.
I gaar var jo bursdagen til Lene, saa vi tre jentene dro ut og spiste for en gangs skyld.. Koselig! :)

Vi fant oss en koselig restaurant og kjopte oss noen heftige amerikanske burgere.. :) Godt da..og ikke minst mettende..


Etterpaa traska vi litt rundt i omraadet.. Lene og Caroline bor like ved Times Square.. :)


Og saa var det tilbake til leiligheten dems. Tok noen oel og spilte som vanlig litt imens..drikkeleker osv.. :)
Planen var jo en rolig kveld med litt oel osv.. Det var jo tross alt onsdag i gaar. Men saa var det jo tross alt Lene's 21 aars dag og... Saa vi fant frem den spontane siden av oss selv, og vips hadde vi planer om aa dra ut. Jeg fikk dusja, ordna meg og laante klaer av Caroline. Caroline laante legitimasjon av meg.. Og vips saa var vi inne paa Marquee.

Caroline over og bursdagsbarnet under, mens vi vorset i leiligheten dems. :)

I taxi'n paa vei ut.. Lene og Caro over.. Caro og meg under.. :)

Jeg hadde det greit ute i gaar, men jeg husker naa hvorfor jeg ikke drar paa clubbing.
Vet ikke om det er fordi jeg begynner aa bli eldre eller hva det er..men det apellerer ikke like mye til meg lengre. Hoey musikk..saa man faar jo ikke snakket med de man er der med. Altfor mange gutter paa sjekker'n...og jeg som har type har ikke interesse av aa snakke med de engang. Saa da blir det aa bare sitte der aa hoere paa musikken da.. Orker liksom ikke danse heller. For om man saa danser med venninnene sine saa kan du banne paa at en eller annen slesk jaevel ogsaa vil vaere med..og de spoer ikke..de slesker seg innpaa og holder rundt deg. AESJ!
Saa derfor har jeg naa innsett en gang for alle at clubbing ikke er min greie..
Herregud..naa hoeres jeg ut som en bestemor. haha.
Men var greit i gaar. Kom ihvertfall gratis inn og fikk satt oss paa et bord hvor vi fikk gratis drinker hele kvelden. Saa det var ikke feil ihvertfall.. :)
Skulle tatt bilder men; 1. det ser saa teit ut aa knipse bilder rundt bordet paa en klubb. 2. jeg tror ikke det er lov inne paa klubber..

Da klokka var halv tre eller noe fikk jeg litt nok, saa jeg stakk til leiligheten til snuppene og fikk hoppa ut av kjolen og haelene, og inn i flate sko og jeans igjen. Saa kom Lene hjem og tok over noklene, og jeg trasket et par avenues bort og fant F-toget. Sovna et par ganger paa vei hjem, men kom meg da av paa Church. Saa da jeg var hjemme i seng i halv fem tiden hadde jeg vaert oppe i ca 22,5 timer.. Og med alt jeg opplevde i gaar...opp 6 om morran, skolen, taxitur, military basen (inkl. taarer), hjem, skolen igjen, Lene og Caro, middag, vorsing, Marquee og toget hjem midt paa natta....ja, saa var jeg utslitt! Ingenting var saa godt som aa hoppe inn i t-skjorta og inn under dyna da.. :)


Naa i dag har jeg gjort lekser..og det er vel det jeg skal bedrive resten av ettermiddagen og kvelden med og. Har et tonn jeg maa faa unna. Jippi!

Ellers regner jeg med at David er vel fremme i Parris Island, South Carolina naa.. Han skulle ihvertfall fly ut av New York i gaar kveld, og ankomme SC rundt midnatt. Saa sa han at han skulle faa EN tlf.samtale hjem for aa si han var fremme. Og da skulle han ringe moren sin, som skulle ringe meg. Men jeg hoerte ikke noe, og da jeg snakket med de foer i dag saa hadde de enda ikke hoert noe. Men han er nok likevel fremme.
Veldig rart aa ikke ha han her...ensomt. Men blir vel vandt til det.. ;)


Naa er jeg ferdig med aa trykke i meg fastfood, saa naa skal jeg begynne med lekser igjen.. ;)


Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar