søndag 17. oktober 2010

Girls night in.. :)

Tjoheii!
Naa er jeg vaaken. Vaert det en stund faktisk, paa tross av at jeg la meg sent.. :p

Jeg slappa av hjemme i hele gaar.. Holdt meg i senga og saa mange Frustrerte Fruer episoder.. :) Saa da kvelden kom foelte jeg det var greit aa finne paa noe.. Saa jeg fiksa meg og dro inn til Manhattan for aa besoke Lene og Caroline.. :)

Endte med helaften hos dem, med Bacardi, kortstokk, pizza, osv.. Bare fryd og gammen.. ;)


Caroline og Lene.. :)

Moi.

Takeout fra Dominos.. Vi bestilte paa nettet. Aldri sett at det gaar an foer jeg. Man bestiller paa nettet, og man kan folge med paa prosessen. Staar liksom naar den er i ovnen, naar den gaar igjennom kvalitetssjekk, og naar det staar klar for levering, da kan du vente deg den naar som helst.. Fett!

Og sannelig fikk vi to pizzaer og gitt. Selv om vi er ganske sikre paa at vi bare bestilte en.. :)

Nammm! :)


Jeg hadde egentlig planer om aa legge meg tidlig i gaar, fordi jeg skulle gaa saann tur for brystkreft i Central Park i dag tidlig. Hvorfor det ikke ble noe av forteller jeg om senere... Stay tuned!

Men siden jeg da ikke skulle gaa, ble jeg hos Lene og Caro til utpaa natta. Dro vel hjem i halv tre tida. Var i seng en times tid senere, og saa en Frustrerte-episode foer jeg sovna..


Skriver mer senere.
Ha en fin soendag!! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar