torsdag 30. september 2010

Kjapp NYC update!

Shallabais folkens! Her kommer ny NY-update.. Sikkert ikke noe mer interessant enn vanlig men.. Ikke har jeg moett kjendiser, ikke har jeg sett noe altfor spennende, eller gjort noe spennende for den saks skyld.. Men update kommer likevel.. ;)

Jeg har faatt tidenes verste timeplan... Typ historiens verste. Jeg har skole HVER dag... Onsdag og fredag begynner jeg aatte paa morran..og husk..skolen ligger paa Manhattan, mens jeg bor i Brooklyn.. Dvs..en gjennomsnittlig 40 min subway tur fra hverandre.. Yay.
Men joda..skole hver dag. To dager i uka har jeg EN klasse.. To dager i uka begynner jeg umenneskelig tidlig, og de to dagene jeg begynner umenneskelig tidlig har jeg seff flere timers pause mellom tidlig timen og neste time.
Saa i gaar var en saann dag.. Jeg begynte 8...hadde pause fra litt over halv ti til halv to..(!), ogsaa skole igjen. Og siden jeg ikke hadde faatt noe lekser enda ble det til at jeg forst shoppa paa Hennes & Mauritz for penger jeg ikke burde shoppa for.. Menmen.. Var salg da..og kjopte bare to gensere, en skjorte og et par oredobber.. :) Kjempefornoyd btw!

I tillegg chilla jeg'n utafor New York Public Library (hvis det er det det heter) i typ en time.. Etter hvert kom Lene og mamma'n hennes og..og vi gikk kjapt inn og titta.. (er forresten der bryllupet til Carrie i Sex og Singelliv filmen ble filmet..trappa og alt det..)..

Anyhow.. Etter langt om lenge og lengre enn langt var det skole igjen, og saa hjem.. :):)


Jeg tok et par bilder mens jeg satt utenfor biblioteket.. Vakre Manhattan!! :)
Var heldig med vaeret i gaar og... Regna baade i forigaars og i dag! :(




Etter skolen i gaar slappa vi bare av hjemme.. :)


I dag var det skole igjen. Etter skolen dro David og jeg for aa trene paa gym'en hans.. Ballys Fitness. Jeg har skaffa meg et freepass for en uke der. Saann proeve greie. For jeg vurderer aa melde meg inn paa et treningsstudio. Saa vi var der.. Jogga, trente masse styrke, og chillan i boblebadet etterpaa. DIGG!

I kveld har vi bare slappa av. Middag paa Soho Grill. Tatt et par oel. Og da vi gikk ut for aa kjoepe et par oel til endte vi med aa stikke innom Dennys for aa hilse paa Eric og Frankie... :) Kos!


Naa er vi tilbake paa rommet..og David maser om at jeg er asosial...saa jeg avslutter her, og oppdaterer mer paa et senere tidspunkt.... ;)



~LATER~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar