torsdag 14. oktober 2010

Lekser, drittmat og drittvaer..

Dagen i dag har stort sett gaatt med til lekser.. Satt forst med fashion lekse noen timer. Saa skulle jeg ta matte leksene. Saa for meg at det kom til aa ta en stund. Jeg er jo ikke noe mattegeni..langt der ifra, og siden jeg gikk glipp av undervisninga i gaar da jeg stakk for aa se David en siste gang saa jeg for meg litt komplikasjoner. Men neida.. Det gikk som smurt og var unnagjort paa ca tyve min.. *klapp paa skulder'n*

Forrige torsdag satt jeg jo ogsaa hele dagen med lekser. Det var den dagen jeg gjorde lekser i 8 timer eller no. Og da brukte jeg vel ca tre timer paa matte'n.. Og til slutt maatte David hjelpe meg. Gikk helt rundt for meg med tall og nummer..hehe. skal ikke vaera lett.. ;p
Den torsdagen var faktisk kjempekoselig naar jeg tenker tilbake..paa tross av lekser. Jeg gjorde lekser, David saa pa tv, og da jeg var ferdig dro vi for aa svomme og slappe av i boblebadet foer vi dro hjem, saa paa film og sovna. Ahh.. Var tider det..hehe. Naa sitter jeg her alene.. :p

Men anyway..der spora jeg av...

Har vaert regnvaer her i Brooklyn i stort sett hele ettermiddag og kveld. Og siden jeg satt opptatt med lekser i tillegg bestilte jeg inn nachos fra Soho Grill istedenfor aa lage noe eller stikke ut..
Yumm..supergodt! Og superusunt.. Nachos med ost, kylling, guacamole og sour cream.
Men det er som de sier.."A moment on the lips, forever on the hips", saa i morgen SKAL jeg begynne mitt nye og sunnere liv. Har ikke vaert saa altfor usunn i det siste egentlig. David har jo spist saapass sunt..og jeg har jo vaert sammen med han hver dag. Men jeg lovte meg selv aa begynne aa trene fast og spise sunt naar David dro, og naa har han dratt saa naa skal jeg gjoere som jeg har planlagt.
Derfor skriver jeg det ogsaa her, saa er det litt ekstra press..naa som jeg har publisert at jeg skal gjoere det... ;)

Mens jeg forst var igang med aa ta mat bilder tok jeg bilde av kveldsmaten og. Usunt det og gitt.
Bagel med ost og skinke.. Ogsa min elskede Pepsi Max da. Har endelig begynt aa finne ut hvor de har det her i naeromraadet.. *Lykke*. Til og med David liker Pepsi Max, og han hater egentlig brus. Det sier vel sitt.. ;)
Men Pepsi'n maa vel ogsaa vike litt naa, naa som jeg skal bli den nye Kari Jaquesson...eller noe saant. Hehe.. :p


Men naa skal jeg snart legge meg tror jeg.. Har sitti med engelsk lekser naa paa slutten av kvelden, og siste timen har jeg vel hatt kjeften mer paa vidt gap enn lukket..saa er vel like greit aa hoppe under dyna snart. Skal opp tidlig og, og ha matte quiz.. Yay!



God morgen Norge, god natt New York! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar