fredag 22. oktober 2010

Enda en rolig fredagskveld=)

Heihei. Naa er jeg saa stolt at jeg maatte skrive. Haha.. Jeg har laget verdens beste omelett!!
Driver jo og tester ut kokkekunstene om dagen, saa jeg lager middag hjemme hver dag osv.. Og jeg lagde kylling til middag, men jeg kjopte egg i sta, og da matte jeg jo teste ut omelett naa til kveldsmat.
Jeg har aldri laget en omelett foer i hele mitt liv (egentlig ganske flaut aa si)..men men.. Til mitt forsvar har jeg aldri vaert noen storfan av egg-retter heller. Men uansett da. Et par egg, melk, skinke og ost og vips..Verdens beste omelett!! :) Den smakte faktisk himmelsk om jeg faar si det selv.
Tok bilde da, og det ser jo ikke akkurat delikat ut. Jeg klarte nemlig ikke aa flippe den, saa det ble mer eggehakk-ish, menmen. Ovelse gjoer mester! ;)

NAM!!! =)

Ellers har vel de siste par dagene vaert som de fleste andre. Skole, hjemme, tv, Frustrerte Fruer paa nettet, lekser, kokkelering, jogging og soving. Og jeg liker'e.. :)

Tok en tur ut paa balkongen i gaar kveld, og maanen skinte saa pent bak skyene saa jeg dro frem speilrefleksen og tok et bilde. Saa saann ser gata mi ut paa kveldstid.. :)

I dag har vaert en lang dag. Ble sittende oppe i gaar kveld og late som jeg konsa om lekser, mens det jeg egentlig gjorde mest av var aa se Frustrerte Fruer. Heh.. Er jo saa spennende om dagen!
Saa da jeg trott og sliten sleit meg opp i halv syv tiden i dag tidlig saa jeg for meg en skikkelig drittdag. Jeg hadde nemlig fashion-prove i dag, og jeg folte ikke jeg hadde lest paa langt naer saa mye som jeg burde.
Men sannelig var proven taalelig lett gitt.. Om jeg ikke fikk riktig paa alt saa var det ihvertfall ikke langt unna. Har faatt A paa alt av innleveringer saalangt, saa ville liksom holde den karakteren oppe, og naa kanskje jeg klarer det gitt. Saa da ble ikke dagen saa ille likevel. Men jeg var likevel skutt da jeg kom hjem. Saa ettermiddagen og kvelden har jeg stort sett tilbrakt i senga.
Vurderte aa dra ut med jentene i dag. Men var altfor sliten til aa hoppe inn i kjole og pumps og kaste meg ut i kulda og paa subwayen inn til Manhattan..
Vurderte ogsaa aa besoke svigers i Jersey fra i dag til i morgen.. Men mamma'n til David ringte meg i sta og sa hun hade faatt brev av David.. Han hadde bare hatt noen faa minutter til aa skrive, saa han skrev til mamma'n og pappa'n sin.. :) Men det var en hyggelig liten beskjed til meg i brevet og, ogsaa skrev han at han skulle skrive til meg neste gang han fikk sjansen.. :) Saa naa skal jeg stalke postdama.. Og for aa stalke postdama maa jeg holde meg i naerheten..derfor; ikkeno Jersey naa i kveld.. :)
GLEDER MEG TIL BREV!! :)

Hmm..what else...
Var kaldt i dag. Ganske bitende kulde. Saa naa har vel vinteren snart inntatt New York ogsaa..
Og ingenting er varmere og bedre enn en varm Starbucks kaffe naar kulda biter som verst.. :)

Hmm...ellers har jeg vel ikke stort aa rapportere om.
Sitter her paa sommet mitt. Klokka er snart ni paa kvelden og jeg nyyyter helga.. ;)

God helg folkens!



~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar