tirsdag 19. oktober 2010

Barnebursdag..

Hei hei godtfolk!

I dag har jeg vaert paa skolen, hjemme og slappet av, ute og jogget, og saa har jeg laget meg hjemmelaget middag i dag:
Kylling og salat.. Sunt og godt! :)

Fant ut at jeg maa begynne aa ove.. David mener jeg ikke har kokkekunster i meg i det hele tatt, og jeg kan vel ikke krangle paa den. Hehe.. Men ovelse gjoer mester, gjoer det ikke?! ;)


Etter middag gjorde jeg matte leksa mi foer jeg dro i bursdagen til datteren til Ben.
Hun fylte ni aar, og siden de inviterte meg tenkte jeg det var en gyllen mulighet til aa moete noen av Brooklyn vennene mine igjen for forste gang paa en stund.. :)

Meg og bursdagsbarnet Kiara. Ja, hun er ni ar, og nesten like "hoey" som meg..hehe.

Fikk trykka i meg litt kake og pizza og da.. Saa mye for den loepeturen foer i dag... :p

Foran er Chasity, bak f.v. Thug, Judy, Valerie, Ben, meg og Billy. :)

Hadde det veldig morsomt.. :)

Naa er jeg hjemme igjen. Staar mellom tv og lekser.. Faar se hva det blir til.. ;) Maa vel legge meg snart og...foerste time begynner 8 i morgen tidlig..matte!.. Ahh, fryd!



Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar