onsdag 27. oktober 2010

Vinkveld hos Ashley=)

Det ble ikke til at jeg dro til Ashley paa mandagen. Saa jeg tvingte paa meg joggeskoa og loep meg en tur. Ble en veldig effektiv og god joggetur faktisk. Og jeg foelte meg selvfolgelig hundre ganger kvikkere og mer opplagt etterpa.. :) Det er det som er det aller beste med trening...det aa kunne ta en dusj og slenge seg nedpaa etterpaa, med verdens beste samvittighet!

I gaar var jeg hos Ashley etter skolen. Dro med meg en svaer flaske hvitvin som vi klarte aa helle i oss. Og etter det ble det litt roedvin.. :) Saa vi satt der og skravla og lo i flere timer vi da. Ashley, moren hennes og meg. Vi hadde det kjempemoro! :)
Var litt spes aa vaere der uten David da...det er foerste gangen. Ashley moette jeg jo gjennom David.. Hun er bestevenninna hans, saa er vandt til aa vaere der med han. Menmen..maa vel bare bli vandt til det naa.. ;)

Hadde forresten verdens kuleste taxisjaafoer hjem.. Mustafa eller no..fra Marokko. Og sostern hans bodde i Norge, saa da jeg sa jeg var norsk ville han jo laere noen gloser som han kunne imponere soestra si med. Saa jeg laerte han masse norske setninger og ord. Og da vi kom frem sa han at jeg kunne faa taxituren gratis siden jeg hadde laert han saa mye. Ikke dumt, ikke dumt. Taxituren fra Ashley er ikke mer enn 8 dollar eller noe i utg.punktet, men penger spart er penger tjent. Haha.. :)Ashley og meg i gaar.. :)


Jeg ble virkelig i slaget i gaar, og selv om jeg var hjemme og la meg litt etter elleve, var det et helvete aa staa opp halv syv i dag. Ugh..jeg hater aa vakne med hodepine, whiskey-stemme og svimmelhet. Menmen.. Jeg tvang meg opp og kom meg paa skolen. Typisk meg aa slenge i meg vinglass etter vinglass kvelden foer jeg har tidlig-skole da.. Ogsaa matte!!..KLOKKA 8 OM MORRAN!! Ugh.. Menmen..kom meg gjennom det. Dro til Lene og Caro og spiste lunsj, og saa tilbake til skolen.

Naa er jeg endelig hjemme..ahh. Deilig! Sjekka postkassa med en gang jeg kom hjem, men ikke noe brev i dag heller.. Menmen...faar vel et innen uka er omme faar jeg haape.. :) Can't wait! =)

I dag er egentlig joggedag, men med den formen min utgaar den for aa si det saann. Vurderer en liten spasertur isteden. Ogsaa skal jeg skrive brev til David igjen hadde jeg tenkt.. :)



Snakkes!

Over og ut ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar