onsdag 20. oktober 2010

OCTOBER = Breast Cancer Awareness Month!

Oktober er brystkreftens maaned, og det merker man omtrent uansett hvor man gaar. Her i New York faar du tak i Rosa Sloyfe-ting omtrent over alt.. Og det gjelder alt.. Vannflasker, potetgull, halspastiller, post it's, t-skjorter...you name it.
Vil tro det er sann i Norge ogsaa, spesielt denne maaneden.

Jeg hadde jo planer om aa gaa denne brystkreft walk'en her om dagen, men som jeg har nevnt i tidligere innlegg ble ikke det noe av da man maatte melde seg paa, samle penger i forkant, osv.

I august hadde David planer om at vi to skulle jogge for brystkreft her i New York. Men like etter han nevnte det for meg, og like foer vi fikk sjekka ut naar det var, fikk vi se reportasje fra det paa nyhetene.. Da var det for sent.. :(

Men jeg har likevel provd aa stotte saa godt jeg kan med mitt magre studentbudsjett.. ;)


Kjopte denne t-skjorta i butikken paa Berkeley College. Kjopte den for aa ha den paa meg paa brystkreft walk'en.

Og da jeg var paa Berkeley og kjopte t-skjorta fant jeg ogsaa denne.. (De har haugevis av brystkreft ting i butikken paa skolen). Dette er rett og slett rosa sloyfe- post its.. :)

En dag David og jeg hadde vaert paa Ballys og trent skulle jeg bare kjapt innom Seven Eleven foer vi dro hjem. Han venta i bilen. Jeg fant selvfolgelig en hylle med brystkreft dingser, saa da maatte jeg handle mens stakkars David ikke skjonte hva som tok saa lang tid..hehe.. :)
Saa da endte jeg med aa kjope Tic Tac's, pin og nokkelring.


Sendte ogsaa en nokkelring lik som denne til mamma, saa naa har vi like.. :)

Jeg kjopte som jeg har nevnt tidligere rettetang til inntekt for brystkreft saken.

Og da jeg sto paa Path Mark og skulle kjope meg en kasse vann maatte jeg jo ta den som stoettet hjertesaken.. ;)



Saa jeg synes jeg har vaert ganske saa flink.. :)

For dere i Norge som evt. lurer paa hvor man kan stotte/ finne info osv om Rosa Sloyfe aksjonen, ta en titt her: http://www.rosasloyfe.no/

Hver krone hjelper!! ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ellers har dagen i dag vaert helt vanlig. Skole, lekser hos Lene og Caro, nap hos Lene og Caro, skole igjen. Hjemmelaget middag, tv, og naa er det lekser, mer tv og snart natta.. ;)



Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar