onsdag 13. oktober 2010

Et aller, aller siste farvel....for denne gang..;)

Ca. to minutter etter jeg postet forrige blogginnlegg fant jeg ut at det var naa eller aldri. Enten maatte jeg lope og kaste meg i en taxi, ellers ville det bli for sent. Saa jeg loep og kasta meg i en taxi. Ca tre kvarter senere var jeg fremme paa Fort Hamilton Military Base i Brooklyn, nesten 50 dollar fattigere...sloes vil nok mange kalle det, men for meg var det verdt hver eneste penny.
Foreldra hans, brodrene og niesa var der allerede saa faren kom og motte meg. Jeg maatte faa saann visitor-lapp, ogsaa satte vi oss og venta paa David.
Og til slutt kom han endelig. Vi prata noen minutter. Saa maatte han gaa igjen.. Noen minutter etter det ble alle de besokende kalt inn av en fyr. Han ga oss diverse beskjeder og takket for at vi kom. Og saa fikk vi bli med inn i The Oath Room..der de maa si sin siste oath foer de drar.. Vi fikk hoere paa, og etterpaa fikk vi ta bilder med de og skravle.. :) Fikk ogsaa moete en fyr David visstnok skal dra til bootcamp sammen med, og han tok et bilde av hele gjengen samlet:

David og meg.. :) Og vesle Aliyah foran..hehe..


Og etter det var det tilbake paa venterommet for aa si hade en siste gang.. Var hardt naa ogsaa.. Men jeg foeler meg mye, mye bedre etter aa ha vaert paa basen.
I lopet av de neste par timene blir han hentet paa basen og kjort til LaGuardia. Der skal de vente 6 timer eller noe foer flyet gaar til South Carolina og han skal begynne paa tre toeffe maaneder i Parris Island..


Naa skal jeg tilbake til Manhattan snart.. Er bare en svipptur innom hjemme. Tenkte det var like greit naar jeg forst var i Brooklyn.
Men naa er det snart skole igjen, og saa er det avgaarde for aa feire Lene... Hun har nemlig bursdag i dag.. ;)


Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar