mandag 25. oktober 2010

Høst i New York!

Rart med det...helga kommer og jeg har all verdens med tid, men likevel klarer jeg ikke surre meg til aa faa blogga. Haha. Ogsaa jeg som ikke gjorde noen verdens ting hele helga. Heh.. :p

Lordagen var det saa fint vaer ute at jeg bestemte meg for aa erstatte joggeturen med en koselig gaatur i Prospect Park.
I det siste har det vaert veldig kaldt og gufsete, saa da sola skinte og varmet litt paa lordagen dro jeg med meg kameraet og gikk tur i 1 time og 40 min.. *klapp paa skulder'n*

Her en noen av bildene jeg tok i parken:







Ojj..det bildet var det meninga at jeg skulle snu forst da..menmen.. :p





Ahh..jeg elsker Prospect Park.. :)
Og det er ekstra pent der naa som hoesten er her med alle sine farger.. :) Jeg har jo aldri vaert i NYC paa hoesten foer.. :)


Resten av lordagen forble slapp.. Jeg fant ut av det fristet mest aa bli hjemme, saa etter turen min tok jeg meg en oel i mitt eget selskap, ogsaa lagde jeg middag og ble hjemme i senga. Saa uendelig mange Frustrerte Fruer episoder. Saa ogsaa min aller forste Gossip Girl episode ever! Faar se om jeg kanskje begynner aa folge med, naa som jeg har sett alt av Frustrerte som jeg fant paa nettet. :)

Skrev ogsaa mitt aller forste brev til David paa lordagen. Etter at moren fikk brev paa fredag fikk jeg jo adressen. Og egentlig hadde jeg tenkt aa vente til jeg mottok brev foer jeg skrev. Men saa kom jeg paa at han sa det kunne ta 2-3 uker foer han faar muligheten til aa sende jevnlige brev. Saa kanskje det til moren bare var unntak. Eller at han fikk skrive det siden han ikke fikk ringt moren da han kom frem.. Han skrev nemlig at han kun hadde 3 min paa seg til aa skrive. Uansett..jeg skrev iallefall til han.. :)

I gaar var nok en slapp dag (sjokk!).. Hjemmelaget mat, tv, gaatur og lekser..ooog ansiktsmaske. Men var ogsaa litt flink i gaar...fikk tatt all klesvasken som jeg har utsatt i 3 uker..minst! Og den inkluderte jo David's klesvask og. Saa jeg fylte den storste kofferten min og trippa bort paa vaskeriet.. I tillegg rydda jeg her hjemme og vasket gulvene i gaar..saa litt flink var jeg da.. :)

Proever aa se det positive i at David ikke er her...jeg kan ha skikkelig jentekvelder for meg selv. Se alt jeg vil av jentekliss paa tv'n, lese blogger til den store gullmedaljen, og pynte meg med ansiktsmaske.....
Kjekk?!




I dag har jeg vaert paa skolen, og saa her hjemme og kokkelert igjen. Skal egentlig jogge idag, iflg. min egen plan, men jeg er veldig sliten i bena.. Hmm. Ogsaa skal jeg egentlig besoke Ashley i dag. Avtalte foer helga. Saa faar se om det blir noe forst, hvis ikke faar jeg tre paa meg joggeskoa og prove meg paa en tur senere.. ;)


Snakkes!
P.S. Halloween er rett rundt hjoernet, og borti en gate her staar denne gedigne saken...Og den er EKTE! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar