tirsdag 2. november 2010

HALLOWEEN!!!

Halloween ble en suksess. Etter en sengeliggende latmannsdag var jeg litt i tvil paa hvordan formen ville bli da kvelden kom og sprudlevannet skulle frem igjen, men det gikk helt fint..
Saann ser kostymet mitt ut! :


Og her er vi alle fire.. TopGun pilot Caroline, Navy/Sailor Christine, Mile High Pilot Lene, og Military Major Camilla.. =)


Angrer ikke paa at jeg svidde av nesten $90 paa kostymet, egentlig. For var fett at vi paa en maate matchet alle fire.. :)

Vi vors'a hos snuppene paa Manhattan....






.....ved midnattstider slang vi oss i en taxi og stakk mot SoHo. Caroline's connections hadde nemlig ordna oss innpass paa et roof-top party der..
I taxi'n..
Bilde fra rooftop'en.


Men det var altfor kaldt til at vi gadd aa vaere der, saa vi stakk fort videre. Soestrene Wetzel stakk hjem mens Lene og jeg fant en bar for aa ta et par oel for vi dro hvert til vaart.
Et par oel ble til flere drinker, shotter osv.. Vi hadde det supergoey! Saa jeg var ikke hjemme i Brooklyn foer halv 6 paa morran. :)
Lene og meg paa baren. Moro aa vaere ute med snuppa mi igjen. :)


Knallbra Halloween!! :) Har sendt bilder til David og...saa han faar se aassen vi var kledd. Haha :)


Soendag slappa jeg av. Skole i gaar, og slappa av hjemme. Er veldig kaldt her naa..baade ute og inne. Noe feil med termostaten som skal fikses i dag forhaapentligvis..men frem til da sover jeg med ullsokker paa, og sitter med David's tykke store klaer naar jeg slapper av.. :)



Skriver mer naar fingrene mine ikke er stivfrosne lenger.. ;) hehe..




~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar