lørdag 24. september 2011

Gamenight=)

Hallois! Vet det er dårlig med blogging fra meg om dagen, men sånn er det med alt jeg har på kalenderen.. På mandag skal vi inn på basen igjen for å få levert alle papirene mine ifm. søknad om permanent oppholdstillatelse og greencard her i USA. Endelig er så og si alt av papirer anskaffet, fylt ut, kopiert og klart. Litt av en mølje dette her.. I går var jeg og fiksa pengebestillinger på $1490, adressert de amerikanske myndighetene...ugh...de tar seg jammen godt betalt og. ;-) Menmen. 
Og i dag var David og jeg og tok passbilder, så nå gjenstår bare å dobbeltsjekke alt i morgen før vi drar inn mandag. :) Og når alt er levert da mangler kun EN ting..nemlig en obligatorisk helsesjekk...som jeg skal ta i Brooklyn til uka, også heller ettersende papirene ned hit. Skal bli så deilig å bli ferdig med alt.. ;-)

I tillegg driver jeg med pakking for fullt. David's trening ble fremskynt, så nå drar jeg mot NYC mandag kveld isteden. Phew...og jeg skal ha med meg en haug med saker og ting. Jeg skal jo vœre i NY og Norge de neste 9 mnd, og da må det pakkes for alt dette, og det er jammen ikke lett. Gidder ikke ha med meg for mye, men samtidig vil jeg ha med meg nok til å ikke måtte stress-shoppe før hver eneste begivenhet fordi jeg ikke har noe antrekk. Skakke vœra lett. ;p Menmen..det begynner da å likne noe. ;)
Var og handlet litt i dag og... Har jo king size seng her i NC, men i NY er det queen size, så da måtte jeg på sengetøyshopping. ;)

Blir nok stressende å vœre meg de neste par dagene, med pakking, rydding av hus, vasking av hus, henting av leiebil, kvalitetstid med gubben før vi skal vœre seks uker fra hevrandre....og så en 10-12 timers kjøretur midt på natta herfra og opp til New York, alene.. :p Menmen.. Går nok finfint med nok søvn i forkant. :)


Anyway..nok om min plutselig stressende hverdag.. ;-)

I går kveld skviste vi inn litt kvalitetstid med to vennepar, Arianna og Josh, og Eileen og Cole.
Josh og Arianna hadde invitert inn til gamenight hos seg, så vi tok med alkoholen og dro dit.
Det ble en kjempesuksess av en kveld. Jeg hadde det utrolig morsomt og koselig, med masse skravling, vin og latter. Det ble dansespill på xbox, og vanlig spilling selvsagt...spilte to veldig morsomme spill: "Taboo" og "Apples to apples".

Noen bilder fra i går:

 Josh tok på seg en poncho liknende greie, sånn at Harry kunne ligge der og sove på armen, inni den. :-)

David, Arianna, Cole og Eileen=)


Oss to <3


Det tror jeg faktisk var updaten min for nå.. Vi er stuptrøtte, så nå tror jeg at jeg skal dra med meg bikkja og gubben opp og legge oss. :-) Så blogges vi nok snart.. ;-)

Nattinatt godtfolk......eller god søndagsmorgen, for dere i Norge. Have a good one!! <3



-the cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar