søndag 11. september 2011

9/11

10 år er gått siden det utenkelige skjedde!
11. September 2001 vil for alltid ha en gedigen plass i historien. Nesten 3000 uskyldige mennesker måtte bøte med livet for ti år siden i dag, og i ettertid har tusenvis av soldater og uskyldige Afghanere blitt skadet eller mistet livet i krigen som var en direkte etterfølge av 9/11.

På dager som dette er jeg ekstra stolt av å vœre militœrkone for en i det amerikanske forsvaret, og få på nœrt hold sett hvor hardt og mye de trener, og hva de går igjennom for landet sitt. Enn så mye som jeg hater krigen i Afghanistan, og å måtte sende gutten min dit snart..

I dag går alle mine tanker til 9/11-ofrene, og krigsofrene.

Jeg håper inderlig denne krigen snart er over nå!




Bildene er hentet fra Google.




Innlegg om campingturen osv kommer i morgen!
God natt alle skatter <3



-camilla-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar