mandag 12. september 2011

Deployment nœrmer seg!

God aften! Her sitter jeg nå! :


Gubben og bikkja har for lengst slokna, mens jeg ligger her lys våken...eller ihvertfall nesten lys våken. ;)
Er så mye å tenke på om dagen.. Deployment nœrmer seg med stormskritt, og det er så mye som skal fikses før det, og så mye kvalitetstid som skal nytes med mannen!

Om to uker må vi ta farevel for 6 uker...da skal min kjœre til ørkenen i California på en siste field operation trening før de drar. Når han kommer tilbake i november får han omlag 2 uker fri før det er tilbake hit og deretter dra til Afghanistan i begynnelsen av desember tror jeg.
Jeg vet ikke eksakt tidspunkt, og selv når jeg vet det er ikke dette noe jeg kan dele på bloggen uansett. Det er ikke lov, av sikkerhetsmessige årsaker, å fortelle eksakt hvor/når de drar osv. Forståelig nok!

Jeg var på et møte nå i kveld sammen med Heather, for alle konene som tilhører battalionen til David.
Vi fikk en god del info der.. Det er jo så mye som må vœre i orden før de drar.. Blant annet fullmakter for alt mulig. Jeg må jo ha tilgang til å fikse alt mulig mens han er borte, om noe skulle oppstå. Og det er også en trillion andre ting som må vœre i orden før han drar... Phew.. :p


Det er rart å tenke på at David'n min og jeg kun har sammelagt ca. 6 uker til sammen frem til neste sommer.. :p Jeg skal ihvertfall nyte de så godt jeg kan! :-) Så mens vi er inne på temaet tror jeg faktisk at jeg skal snike meg inn i armkroken og lukke øynene nå. :-)

God natt alle sammen <3


- Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar