torsdag 29. september 2011

Tilbake på skolebenken... :-)





Her ligger jeg nå, og får tida til å gå frem til jeg må sette kursen mot Manhattan for å ha min andre kveldsklasse denne uka. Det er faktisk det eneste jeg har på skolen...to kveldsklasser. Etter eget ønske. I tillegg har jeg to klasser som jeg kun tar over nettet. Riktig så deilig timeplan det. ;) Kan sove så lenge jeg vil. Og kveldklassene er ferdig innen 9-halv ti tiden på kvelden uansett, og da er jo natten enda ung. :)

Lille Harry-mann er hjemme her mens jeg er på skolen. Han blir passet av både grandma, lille Makayla, Karla, og Sanat.. Litt om hverandre. :) Selv om han synes New York er litt skremmende så begynner han å bli litt vandt til det og!

Ellers fikk jeg ordna de siste bitene for immigrasjonssøknaden min i går og i dag. På søndag skal jeg kontrollsjekkes av lege en gang til, og så skriver han under papirene som kreves av de amerikanske myndighetene for å kunne gi meg oppholdstillatelse og green card.
Det er nemlig en rutine sjekk som må tas, som inkluderer tuberkulose-test og syfilis tror jeg, samt blodprøver, blodtrykk sjekk osv. Sa ja..legen skal ettersjekke tuberkulose-greia på søndag og så skriver han under. Skal bli deilig å bli feeeerddiiigg!! :-)

Nå må jeg nesten stikke. Skolen begynner om en time. Skal riktignok bare til lower Manhattan...ca. halvtime unna..men greit å ha litt god tid første dagen.. ;-)


Vi blogges snart!!!!!


-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar