onsdag 21. september 2011

Sliten men fornøyd! ;-)

God kveld, god kveld! Akk for en dag dette har vœrt...fullt kjør fra morgen til kveld. Og med morgen så mener jeg klokken 4.45 i dag tidlig, etter knappe 5 timer på hodeputa.
Ikke at jeg egentlig kan klage etter èn stressende dag på så lenge jeg kan huske. Har jo hatt en rimelig avslappende sommer. :-)
Men ihvertfall..jeg startet dagen som jeg alltid gjør...kjapp lufting av bikkja, lage lunsj til David, og så dobbeltsjekke at han har klart å dra seg ut av senga. :p Se for dere det, mamma og pappa....MEG i full gang med vekking i 5 tiden om morgenen. Jaggu!

Anyhow..de siste tre dagene har jeg blitt med David på basen hver morgen, slik at jeg kan ha bilen mens han er på jobb. Etter å ha brukt mandagsettermiddagen og gårsdagen på å forberede det meste av papirer, dro jeg og snakket med Base Legal (advokat-kontoret) igjen i dag. Der kunne de ikke gjøre stort uten alle papirene på en gang, og uten at David var der, så da blir det tilbake dit på mandag.
En annen ting jeg fant ut mens jeg var der var at jeg hadde fylt ut alle papirene feil. Jeg hadde nemlig brukt Tjœrnås som hoved etternavnet mitt, men siden jeg skal bruke Pratts fra nå av må alt fylles ut med det som hovednavn, fikk jeg beskjed om. Hvis ikke vil alt av greencard osv komme med feil etternavn. Så det var jo stas..å måtte begynne nesten helt fra scratch med alle papirene igjen.
Men jaggu ble vi ikke så og si ferdige gitt.. Var på biblioteket på basen mens jeg ventet på at David skulle bli ferdig på jobb, og da han var ferdig ble han med meg tilbake dit. Mens han printet alt av skattepapirer, lønnslipper, og GudVeitHvaIkke, så fylte jeg inn papirer og printet som aldri før, og etter drøye timen var vi ferdige. Nå gjenstår det bare å skrive under alt sammen, ta passbilder, og gjøre klar to sjekker på tilsammen nesten $1500.. Tar seg godt betalt seh. Stas å sende potensielle shopping-penger til de amerikanske myndighetene.. Menmen..sånn er det bare. ;p
Meeeen.....det skal bli så deilig å få alt sendt inn!!!

I tillegg har jeg fått ferdig diverse greier til Berkeley i dag.. Skolen begynner jo igjen neste uke..tida flyyyyr! Ufattelig at jeg befinner meg i NYC igjen, klar for nytt semester og flere uker uten David igjen, om under EN UKE!! Phew.. :/

Jaja...her er det bare å go with the flow.. ;-)


Slenger med et par bilder og...bilde av meg ville vœrt potensielt synsskadende nå...så jeg holder meg til å legge ut et par bilder av den vakre blå nattehimmelen som var ute her tidligere i kveld. 
(P.s...ikke la dere fasinere av den "utrolig vakre månen" i bildet. Det er nemlig bare gatelysene.. Men pent likevel da.! tjihi..)
Se:


Men nå er jeg superduper sliiiten. Skal bli ufattelig deilig å bare labbe opp i seng igjen i morgen når David drar på jobb, og sove leeenge. yayy!

Vi blogges folkens!


Tut-tut, over & ut! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar