onsdag 14. september 2011

Nattaklem fra Junaiten=)

God aften godtfolk! Her er det straks sengetid.. Jeg skal bare blogge først, mens gutta mine skal lese litt til:
Tihi...søte, sant!? <3


Har ikke så mye å oppdatere om herfra. David kom hjem sent i dag, da de måtte vœre lenge igjen på jobb for å få utdelt mer utstyr til de drar til Afghanistan. Da han kom hjem ble det hjemmelaget middag og film=)
Må faktisk få skryte av meg selv...her driver jeg nemlig og slenger sammen vellykket middag etter vellykket middag.. Må jammen meg si det er håp for alle på kokkeleringsfronten.. ;-) høhø!

Anyhow...jeg tror jeg skal avslutte det her. Har tross alt ikke noen nye eller spennende å fortelle om... ;-) Så da blogger jeg heller når jeg har det!


Nightynight honeys!


-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar