tirsdag 27. september 2011

Tilbake i Brooklyn!

Èllo! Snart viser klokken midnatt her i junaiten, og for bare ett døgn siden var jeg på vei oppover til New York fra North Carolina, mens jeg nå sitter her i et fullt organisert rom, klart for senga snart. :-)

De siste dagene har det skjedd mye på kort tid.. Søndag gikk stort sett med til fiksing, handling, avslapping og filmtitting.
Mandag var vi først på Base Legal for å levere papirene mine, og så dro David på jobb mens jeg dro hjem for å sove og forberede meg på nattens evig lange kjøretur. Mye søvn ble det derimot ikke..men pytt pytt. Vi dro likevel og hentet leiebilen min på ettermiddagen og fylte den opp. Så gjorde vi oss klare, låste av huset. og dro til basen. Der fikk jeg en snau time med David før de måtte til armory'n og hente våpenene sine. Like etter det satte jeg snuta mot New York i min stappfulle Toyota Yaris leiebil.



Alt av sekker og utstyr ligger klart til å loades på bussene.

SOLNEDGANGEN <3

Mine kjœre gutter!! <3 <3 <3




Og 14 timer senere ankom jeg huset her i Brooklyn. Da hadde jeg stoppet for mat og toalett en del ganger, i tillegg til to power-nap stopp. Tenkte det var greit med en pause da jeg begynte å se dobbelt mens jeg kjørte. Langkjøring alene, på altfor lite søvn, er IKKE å anbefale. heh. :) Men jeg kom da frem og fikk etterhvert begynt med utpakkingen.
Deretter måtte jeg kjøre til LaGuardia Airport og levere leiebilen, før Harry og jeg tok buss og tog hjem til Brooklyn huset igjen. :) 
Må forresten skryte av meg selv...jeg er slettes ikke verst på NYC kjøring altså. Dette var første gang alene, og jeg klarte meg utmerket! *klapp på skulder'n, Camilla*

Siden da har jeg vasket hele rommet, pakket ut alt jeg hadde med meg, og organisert alt sammen. *stolt* hehe. Ble riktig så fornøyd med resultatet og, etter litt ommøblering og kreativitet. ;-) Skal nok trives her de neste månedene. =)

Og etter det ble det noen glass vin og skravling med svigersøss Karla. Altfor lenge siden sist. ;)

Noen bilder av rommet:



Harry Benjamin Pratts <3




Nå er det som sagt sent, så nå skal jeg vekke Harry, gå en siste tur med han for kvelden, og så legge meg og sove til jeg våkner helt uthvilt. YAY!
I morgen begynner nemlig skolen og.. ;)

Vi blogges snart! :-)



-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar