lørdag 17. september 2011

Night out - Jacksonville!

Holaaa! Klokken er ikke elleve engang på formiddagen...og vi har vœrt våkne lenge allerede. Snodig..faktisk! ;p

I går satte vi snuta til puben Archies i 9 tiden på kvelden. Vi skulle egentlig møte noen kollegaer av David der, men de ble forhindret.. Så vi gjorde det beste ut av det...vi shottet, kjøpte drinker, og øl...også spilte vi beerpong med noen folk. Var bare såvidt vi ikke vant...lå godt an en stund, og sannelig viste det seg faktisk at jeg var ganske god på det, selv om jeg kun har spilt en gang før.
Moro var det ihvertfall! :)

Da vi begynte å bli fine i formen et par timer senere bestemte vi oss for å dra til basen, og drikke litt med noen andre kollegaer av Dave...som bor i barracks'a der.
Ble moro det også! Og vi ble der et par timer før vi slang oss i en taxi hjemover, med pitstopp på McDonalds. ;-)

Det ble få bilder i går til meg å vœre...4 totalt. :p 
Her er de to eneste som ble halvveis greie på:
Meg hjemme før vi dro=)
Var utrolig deilig å slenge på seg høye hœler,
krølle hår og faktisk sminke meg..haha.
Mine dager her nede består 99% av tiden
i slipperser, joggebukse og hestehale. ;-)

David og meg på gamlerommet hans i barracksene på basen=)


Ahhh...det glemte jeg å si. I går før vi dro ut ble det skyping mellom meg og David, og bestisen min Hildegunn og kjœresten hennes Roni. Kjempekos...så nå skal Gunnen og jeg begynne å gjøre det oftere. ;-) Glad i deg snuppa! Det skal sies...jeg savner alle dere jentene mine hjemme så utrolig mye! <3 Gleder meg til å catche opp om noen måneder! ;-)



Nå må jeg gå...David og jeg skal lage taco til frokost..haha. Er faktisk heeelt œrlig fordi vi ikke har vœrt og handlet mat på en stund, og utvalget derfor er noe limited. Men heyy....kunne ikke passet bedre at det er taco vi har alle ingrediensene til her...ahhh...LIVRETT! ;-)

Vi blogges nok senere i dag! <3



-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar