lørdag 1. oktober 2011

Rolig lørdagskveld=)

God lørdagskveld, kjœre lesere! Her har lørdagen flydd unna uten at jeg har fått utrettet stort. Jeg kom meg ut av senga i tolv tiden på ettermiddagen, og etter en dusj osv trasket jeg borti gata sammen med svigersøster, hvor vi trykket i oss pizza og kyllingvinger med buffalo saus som om vi ikke skulle ha sett mat på ukesvis. Yum! Og siden har jeg egentlig bare vœrt her hjemme. Gjort en god del lekser, surfet altfor mye på nettet, og koset masse med lille Harry'en min:


Men det er vel lov å vœre litt slapp dagen derpå..? Hehe. Ble nemlig litt vin med svigersøss i går. Først her hjemme oppe i stua, så en svipptur på Dennys..hvor vi var i hele 4 minutter tror jeg, for da ble Karla ringt opp av en kompis, Justin, som skulle komme hit til huset på besøk til oss sammen med dama si for å ta noen øl og spille litt biljard, så da måtte vi skynde oss tilbake til huset.. :)

Ble en ganske allright kveld, bortsett fra at jeg ikke hørte fra David.. :'(
Perfekt eksempel på det jeg skrev om i forrige innlegg.. Jeg snakket med David på torsdagen, og da sa han at han antakeligvis ville vœre uten telefon fra lørdag og til søndag eller mandag pga. noe skyte-trenings greier de skulle på. Men han sa han skulle prøve å ringe fredagen, altså i går. Det skjedde da ikke.. Og det er veldig ofte sånn.. :/ Han har ikke veldig mye kontroll over sin egen tid i marinen, så da blir det sånn noen ganger. Kjedelig..men sånn er det!
Tviholder på håpet om å høre fra han i dag, selv om jeg tviler... Jeg savner stemmen hans sånn!! <3


Men nå får jeg vekke bikkja og ta meg en luftetur. Pizza stykket og kyllingvingene holdt meg mett lenge tidligere, men nå er jeg sulten igjen, og altfor lat til å lage mat selv. Så jeg tror jeg skal lufte vofs og labbe ned gata for å grabbe til meg noe mat.. ;-)

Blogges plutselig, godtfolk <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar