lørdag 8. oktober 2011

Sushi-lunsj og avslappende fredagskveld =)

Lame overkskrift..jeg vet. Men jeg er trøtt og lite oppfinnsom akkurat nå...lol.

Anywayyyy... Tjohei folkens! Hva synes dere om design forandringene på bloggen? Jeg følte jeg virkelig trengte en forandring. Har egentlig et helt annet design i hodet, men har ikke Photoshop på denne data'n enda, så inntil videre får jeg ikke gjort noe med det, så da lagde jeg en midlertidig forandring imens.. ;-)

Håper dere alle har det fint! Her har dagen gått rolig for seg, stort sett. Morgenen begynte som den alltid gjør, tissetur med lille vofsen, før frokost på oss begge. :-) Ellers slappet jeg stort sett bare av frem til jeg fikk en melding av en gammel venninne, Christine. Jeg gikk på folkehøgskole med henne i Drammen for 4-5 år siden, og hun er nemlig i New York nå, så vi fant ut at vi skulle møtes. Så hun tok toget ut hit til Brooklyn, og vi satte oss på en japansk restaurant nede i gata her, kalt Sake, hvor vi bestilte sushi og satt og skravlet og mimret. Kjempekoselig lunsj med kjempekoselig jente! :-) Skravla gikk som bare det, selv om vi ikke har sett hverandre på 4,5 år.. Tida flyr! ;)

Her er vi:



Ellers gikk ettermiddagen med til tv, tv, mer tv, middag, lekser, tv, tv, og nå til slutt filmen Bridemaids. Absolutt å anbefale btw...lo så godt atte.. ;-)

Nå er klokka halv fire om morgenen. Kanskje på tide å krype til sengs, og helle blogge mer senere i helgen..? Tror det.. :-)

Ha en flott lørdag!!

Piz.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk design:-)
    Klem fra trofast leser i Aurskog :-)
    Elisabeth :-D

    SvarSlett
  2. Aww tusen takk søta! :-) <3

    SvarSlett