mandag 17. oktober 2011

God aften, godtfolk!

Her sitter vi, sminkeløse og småtrøtte, og chiller'n i natten:

:-D
Nok en natt nœrmer klokken seg to på natta, og jeg sitter her og surrer med tv'n i bakgrunnen og data'n samt Harry på fanget. Burde vel strengt tatt begynt på essayet jeg må ha ferdig til onsdag...men pytt, tar det i morra!;) 
Ugh...jeg er dronninga av utsettelser og skippertak! :p

Uka startet bedre enn jeg trodde den ville, da jeg våknet på et varmt og klamt rom, med ganske heftig hodepine utpå formiddagen i dag. Heldigvis ga den seg litt da jeg kom meg opp, så jeg started dagen med å betale alle regningene til David og meg. Jeg har jo tatt over ansvaret for bankkontoene hans og alle regningene våre nå som han snart drar. Så da fikk jeg unnagjort alt det i dag. Deilig! 
Så gikk turen ut for litt mathandling, før jeg gikk tur med Harry, og så tok en liten treningsøkt her hjemme.
Resten av kvelden har gått med til middag, tv, internett, mer tv, mer internett, litt lekser, og enda mer internett.  Jaja..dagen startet i det minste produktivt! ;-)

Anyhow...ville bare titte innom for å si god natt. Vi blogges snart vettu! <3


-cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar