mandag 31. oktober 2011

Helgen som var: Shopping, sushi & vin, og Halloween bursdagsfest!

Hellooo! Lenge siden sist, I know. ;) Skulle gjerne ha skyldt det på mitt evig travle liv...men det ville vel vœrt direkte løgn. Og løgnere liker vi ikke! ;) Siden sist har jeg slappet av, gjort litt lekser, vœrt litt på skolen, slappet av litt mer, og ellers stort sett det vanlige.

Ukedagene gidder jeg ikke skrive om engang...men fredagen tok jeg turen avgårde for litt shopping. Turen gikk downtown Brooklyn, og etter noen timers trasking og handling kom jeg hjem med en del undertøy, ny vinterjakke, og gave til David's niese, Layla, som skulle feire 5-års dagen sin på lørdagen.




Ellers gikk fredagen med til vin og sushi med svigersøss. Da hun måtte legge seg for å dra på jobb dagen etter trasket jeg to gater ned, sammen med Harry, for å besøke Ben. Har ikke sett han på evigheter, så det var koselig. Harry, jeg, Ben, datteren hans og katten dems chillan, skravla og drakk litt alkohyler..:) (dvs...Ben og jeg drakk, Kiara er jo bare 10..)

Jeg og datteren til Ben, som er ti(!!!!). Enten vokser
hun fort, eller så er jeg sykt kortvokst! lol.

Også Ben og meg.. en av de jeg ble først kjent med i Brooklyn.

Lørdagen gjorde jeg ikke stort annet enn å slappe av hjemme frem til jeg måtte begynne å ordne meg til barne-bursdags-kostyme-halloween-fest! ;) Og jeg dro som eeeennnn...tamtaramtamtam...FE! :-)


Festen var i et lokale i Bed-Stuy i Brooklyn. Ble morsomt det. Mange bra kostymer, mye god mat, og masse bra musikk. :-)
Bursdagsbarnet!

Layla og Makayla=)

David's tante, bestemor, mamma og storesøster.

David's andre storesøster & mannen hennes
(som arrangerte festen) , samt bestemoren.

Kimberly, Karla, meg og Cookie.

Meg sammen med lillesøsteren til Leche:)

Brenda, Cookie, Miguel og Raven.

Familien Jackson samlet=)
 Etter bursdagen dro vi tilbake hit til huset, spratt vinen og begynte festlighetene, før Karla, jeg, Brenda og Cookie etterhvert dro til et utested i Queens som heter Lola's. Lesbebar da, men moro forde. Jeg er jo uansett gift så jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags sted vi dro til. :-)
Meg, Leche og Karla.
På utestedet i Queens ble det vin, drinker og hookah-røyking..(og nei mamma, dette er ikke marijuana....det er frukt tobakk, dvs. tobakk med smak..så ingen grunn til bekymring! hehe)



 Meg og svigersøss! :-)

Alt i alt bra helg!! :-) Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å komme meg til huset mitt igjen og få hjem gubben. ;) Om et drøyt døgn setter jeg snuta mot Jersey for å møte Heather, og sammen kjører vi ned til North Carolina. Blir bra!


Men nå må jeg avslutte her folkens...jeg har masse jeg må gjøre i morgen. :-) Men vi blogges snart igjen!


Ha en flotters uke! <3



- Mrs. Pratts.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar