søndag 16. oktober 2011

Knallhelg med gode venner! =)

God søndagsnatt folkens! <3
Her er klokken 2 på natta, og jeg kjenner trøttheten siger på, men før jeg sier god natt skal jeg blogge litt for dere, om helga mi! :)
Torsdagskvelden gikk med til vin, gode sanger og kos her hjemme sammen med svigersøster. Koselig=)

Harry og Puchito fikk hunde snadder av Sanat. De storkoset seg=)


Fredagskvelden dro jeg inn til Manhattan for å besøke Lene og Paola. Torsdag var Lene's bursdag, så vi hadde avtalt jentekveld for å feire. Det ble en superkoselig kveld, med taco, godis, skravling, musikk og et par drinker. 

Harry klar for Manhattan tur=)





Lørdagen gikk med til avslapping på dagen, før svigersøster Kimberly kom innom med døtrene sine på ettermiddagen, og vi tok en tur i parken=)


Harry med tantene sine;)

På kvelden hadde Karla og jeg en egen photoshoot her hjemme.. :-D
Vi fikset og ordnet oss, og tok bilder.. Moro=)
Og etter det ble det vin, og så dro jeg til Ashley. Kjempekoselig!!!




Leche, Ashley, Coco og meg. David's aller beste venner samlet. ;) <3


I dag har jeg kun ligget i senga, så og si. Lol. Er fin i formen, bare utrolig lat. :) Så Karla og jeg har sett ikke mindre enn 6 filmer, og en haug med tv-serier. :) Også har vi spist usunn mat og godteri. Nammmm søndag, indeed! ;-)

Men nå er jeg trøtt.. Vi blogges plutselig!;)

Bare EN ting til først....se på gangsteren min:
HAHA <3

NITE!


-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar