mandag 10. oktober 2011

Mating av ender i Prospect Park=)

God aften godtfolk! <3 Her er klokken allerede over 1 om natten, og jeg sitter her (nesten) lys våken og nerder på nettet. Jeg får meg liksom ikke til å legge meg tidlig når jeg ikke har noen spesielle gjøremål på formiddagen. I morgen (som dager flest i livet mitt om dagen), har jeg fint lite å gjøre. Skal bare en tur til legen..tenkte det er på tide med en rutine sjekk av skrotten. Også skal jeg begynne på ukens lekser. Jo, også trene da..ihvertfall mosjonere litt..  :-)

Men mens jeg sitter her i natten og ikke gidder å legge meg heeelt enda skal jeg vise litt bilder fra i går. Jeg går jo flere ganger i uka min faste runde rundt innsjøen i Prospect Park, som ligger like ved meg. Turen tar 1.5 timer med Harry på slep.. Litt mindre om jeg går alene.

Uansett...i går (søndag) ble Karla og Makayla med meg til parken. Vi tok med brød til å mate endene og begynte å traske. Varmt og deilig var det og...godt over 20 grader. Og knallsol! Me like! ;-)

Kjempekoselig tur! :-)



 Vofsen og meg=)


Mor og datter. :-)


HAHA=)




Ellers gikk gårsdagen med til avslapning, Frustrerte Fruer, og..ja...bare kos egentlig. =)

Lørdagen gjorde jeg heller ikke stort. Ble en tur rundt innsjøen i Prospect med Harry da også, og på kvelden ble det vin her hjemme sammen med Karla. Koselig, billig og avslappende helg=)

I dag har jeg passet på Makayla hele dagen. Vi har spilt Uno som aldri før, og sannelig er ikke dette geniet av en 7-åring en reser du...hun vant mest! ;) hehe.

Anyway...nå tror jeg senga kaller snart.. Eller dyna får jeg vel si, for senga lever jeg jo i på dette rommet mitt. :p lol. Kjenner jeg savner stua, sofaen, og HUSET mitt....og ikke minst MANNEN!! <3 Jaja, 4 uker til går fort! ;-)

God natt allihoppa! Eller, god morgen i Norge! <3 Ha en flotters dag!



~cam~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar